וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר גולשים קונים באינטרנט

17.1.2007 / 14:18

בישראל יש כיום 3.9 מיליון משתמשי אינטרנט מעל גיל 13. 40% דיווחו שעשו השנה שימוש "חדש" כלשהו באינטרנט

נמשך הגידול במספר גולשים האינטרנט והיקף השימוש שהם עושים ברשת. כך עולה מהסקר החצי שנתי של TIM טלסקר.

בישראל כ-3.9 מיליון משתמשי אינטרנט שמעל גיל 13 המהווים 55% מכלל האוכלוסייה ו-72% מהאוכלוסייה מעל גיל 13, לעומת 3.6 מיליון גולשים בדצמבר אשתקד. מהסקר עולה כי 96% מכלל הגולשים נוהגים לגלוש מהבית וכ-61% נוהגים לגלוש גם ממקומות אחרים (עבודה, בתי ספר וכו').

הנתון המעניין בסקר הוא דווקא מגוון השימושים שהגולשים עושים ברשת האינטרנט. 40% דיווחו שעשו השנה שימוש "חדש" כלשהו באינטרנט. כאשר 55% מכלל הגולשים ביצע השנה קניות ברשת לעומת 41% בסקר הקודם. בתוכנות מסרים מידיים משתמשים 62% מהגולשים לעומת 55% בסקר הקודם.

על פי הסקר, 54% הצהירו כי הם מבצעים פעולות פיננסיות דרך הרשת - עלייה של 7% ו-41% מאזינים לרדיו דרך האינטרנט לעומת 30% בסקר הקודם.

מגמה נוספת שעולה מן הסקר היא עלייה בשימושים מתקדמים, שהשכיחים ביניהם הם בלוגים (קריאה וכתיבה), צפייה בתוכניות טלוויזיה (בשידור חי ותוכניות מוקלטות), מוסיקה: האזנה/הורדה, העלאה וצפייה של קטעי וידאו של גולשים. השתתפות ברשתות וקהילות באינטרנט והקמת אתר אישי.

גם בסקר הנוכחי אוכלוסיית משתמשי האינטרנט מורכבת ברובה מגברים - 53% לעומת 47% נשים. כמו כן בעלי השכלה גבוהה גולשים יותר באינטרנט מאשר בעלי השכלה נמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully