וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלם מערכות רכשה את פעילות חברת NBX בכ-4.2 מיליון שקל

צורי דאר

19.8.2001 / 14:29

תמוזג במלם טכנולוגיות מידע; NBX מייצגת בישראל את החברות Broadbase ו-KANA האמריקאיות העוסקות בתחום ה-e-CRM

קבוצת מלם מערכות הודיעה היום כי חתמה השבוע על הסכם עם חברת NBX המתמחה בשוק ה-e-CRM (ניהול קשרי לקוחות), לפיו תרכוש את פעילות החברה ותטמיע אותה בחטיבת המוצרים של מלם - מלם טכנולוגיות מידע. היקף העסקה מוערך בכ-4.2 מיליון שקל.

חברת NBX היא נציגה בלעדית בישראל של החברות Broadbase ו-KANA האמריקאיות העוסקות בתחום ה-e-CRM, שלאחרונה התאחדו לחברה אחת.

NBX מספקת פתרונות e-CRM למרכזי שירות לקוחות הכוללים את כל ערוצי ההתקשרות בין הלקוחות למוקדי השירות. פיתרון ה-e-Service מאפשר ללקוחות לקבל מידע ותשובות לשאלות באופן עצמאי באתר הבית, וכשהמידע אינו מספק, לפנות למוקד השירות באמצעות דואר אלקטרוני או לבצע צ'ט מקוון תוך גלישה משותפת עם נציג השירות.

על לקוחותיה של NBX נמנים בנק לאומי , בנק הפועלים , הישיר הראשון, פרטנר , ערוצי זהב ועוד.

"מלם בחרה ב-NBX מתוך כוונה לחזק את סל המוצרים של מלם עבור לקוחותיה בתחום ניהול קשרי לקוחות וניהול ידע", אמר דני ימין, מנכ"ל מלם טכנולוגיות מידע. ימין הוסיף כי רכישת החברה משלימה סל של פתרונות אינטגרטיוויים בקבוצת מלם, החל ממערכות תשתית (מלם תקשורת ומחשבים), דרך מערכות ה-Enterprise (מלם טכנולוגיות מידע) וכלה בתחזוקת שירות ו-O/S (מלם מערכות), ובכך תמנף את פעילות הקבוצה כולה.

מטעם מלם נמסר כי פעילות NBX תמוזג לחטיבת המוצרים במלם טכנולוגיות מידע ואת החטיבה ינהל מעתה אורן דרור, מנכ"ל NBX.

מלם טכנולוגיות מידע מקבוצת מלם, הינה הזרוע הפרויקטלית של קבוצת מלם מערכות, הנסחרת בבורסה בתל אביב ונמצאת בשליטת זאבי אחזקות. החברה מתמחה במתן פתרונות מחשוב ארגוניים, וכוללת את תחומי ה-ERP ,CRM ,e-Business ושירותי ייעוץ.

את הרבעון הראשון של 2001 סיימה מלם מערכות עם גידול של כ-29% בהכנסותיה שהסתכמו ב-111.9 מיליון שקל. החברה הפסידה ברבעון הראשון כ-1.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. מניית מלם נסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי חברה של כ-12.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully