וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמת המגדל בעיצובו של ריצ'רד מאייר יצאה לדרך

18.1.2007 / 16:04

מאייר נחשב לגדול האדריכלים והוא יעצב מגדל בן 32 קומות בשדרות רוטשילד בתל אביב

האדריכל [[ריצ'רד מאייר]] הגיע לראשונה לביקור בישראל, לרגל בחירתו ע"י קבוצת ברגרואין השקעות הבינלאומית לתכנון ולעיצוב מגדל מגורי היוקרה, שיוקם ברחוב רוטשילד בת"א. מאייר יתכנן את המגדל יחד עם האדריכל הישראלי מוטי כסיף, ממשרד האדריכלים ברעלי – לויצקי - כסיף.

קבוצת ברגרואין רכשה את הקרקע בשדרות רוטשילד תמורת כ- 30 מיליון דולר מהמיליארדר הבריטי ליאו נואי. המגרש, שכולל גם מבנה להריסה ברחוב אלנבי 111, מיועד למסחר, משרדים ו-21 אלף מ"ר מגורים ב-32 קומות.

בקבוצה מעריכים כי מיקומו הייחודי של המגרש, הסבירות הנמוכה שמגדלים דומים יוקמו בסביבה בעתיד והיוקרה ששבה לשדרות רוטשילד, יאפשרו להקים מגדל מגה יוקרתי. אדריכל הפרויקט יוסיף, כך מקווים, לתחרותיות של המגדל ב"מלחמת המגדלים" שמתרחשת בתל אביב.

מאייר, יצר במשך למעלה מ- 4 עשורים מאות עיצובים אורבניים והוא נחשב בין גדולי האדריכלים בעולם. מאייר זכה בין השאר בפרס "פריצקר" ונכנס להיסטוריה כאדריכל הצעיר ביותר שזכה אי פעם בפרס היוקרתי.

בין עבודותיו המפורסמות של מאייר ניתן למצוא את מרכז "גטי" בלוס אנג'לס שהוקם בתקציב של מיליארד דולר, מוזיאון פרנקפורט לאומנות דקורטיבית בגרמניה, מכללת הרטפורד בקוניטקט, המטה הטלוויזיוני של פריס, בנייני ה- City Hall, הספרייה, בתי המשפט והפדרל בארה"ב ועוד...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully