וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה העברת השליטה ב-99 אסקייפ לארקדי גאידמק

ערן גבאי

18.1.2007 / 16:29

ההערכה היא שגאידמק שילם לקבוצת היהלומנים שהחזיקה ברדיו 99 אסקייפ סכום גבוה פי 5 מהשקעתם בה

מועצת הרשות השנייה אישרה סופית את עסקת העברת השליטה בתחנת רדיו 99 אסקייפ לידי איש העסקים המיליארדר ארקדי גאידמק. ועדת הכספים של המועצה המליצה על כך כבר לפני כמה שבועות, ולמרות עיכוב קל באישור, הוחלט כאמור כי אין מקום להציב הגבלות בפני גאידמק בהשלמת העסקה. משרד האוצר נתן אור ירוק לעסקה כבר לפני כחודש וחצי, לאחר שהתחנה שילמה את חובותיה למדינה במסגרת תשלום כספי התמלוגים.

כבר בחודש מאי 2005 פנתה אל הרשות השנייה חברת כ.א.ן תקשורת מקומית, בעלת הזיכיון לתחנת הרדיו האזורי 99 אסקייפ, בבקשה שהמועצה תאשר העברת 95% ממניות החברה לארקדי גאידמק. היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הנחה בשבועות האחרונים את מועצת הרשות השנייה לשקול אם טובת הציבור מאפשרת לתת לארקדי גאידמק אישור לרכישת השליטה בתחנת הרדיו 99 אסקייפ. עם זאת, באחרונה קבע מזוז כי העבירה בה הורשע גאידמק בצרפת התיישנה, ועל כן "אין מקום להכריע" באם יש קלון בעבירה בה הורשע גאידמק בצרפת.

למרות שבמועצת הרשות השנייה עלו טענות לפיהן בכוונת הרשות להתנות את אישור העסקה ברדיו בכך שהתחנה לא תעשה שימוש פוליטי בתכניה המשודרים, וכן שתתקיים הפרדה בין בעל התחנה, גאידמק, לבין מפעילי התחנה, אין לכך כל אזכור בהחלטה.

עסקת רכישת רדיו 99 אסקייפ על ידי גאידמק נחתמה כבר לפני כחצי שנה. ההערכה בענף היא שגאידמק שילם לקבוצת היהלומנים שהחזיקה ברדיו 99 אסקייפ סכום שהיה גבוה פי חמישה מהיקף ההשקעה שבוצעה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully