וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרת הישוב ביטוח: גל ביטול של ביטוחי חיים ניטרל את ההשפעה החיובית של הירידה בהיקף התביעות

שלומי גולובינסקי

19.8.2001 / 16:32

חברת הביטוח של הכשרת הישוב סיימה את הרבעון השני של השנה עם הפסד של 900 אלף שקל בהשוואה להפסד של מיליון וחצי שקל ברבעון המקביל

הכשרת הישוב חברה לביטוח סיימה את הרבעון השני של השנה עם הפסד נקי של 900 אלף שקל. מדובר בשיפור משמעותי לעומת הפסד של מיליון שקל וחצי שנרשם ברבעון המקביל. במחצית הראשונה של השנה הרוויחה חברת הביטוח של הכשרת הישוב 1.66 מיליון שקל.

ברבעון השני רשמה הכשרת הישוב רווח של 4.6 מיליון שקל מעסקי ביטוח חיים, גידול מתון לעומת הרווח שנרשם ברבעון המקביל. כמו כן, הקטינה החברה את ההפסדים מעסקי הביטוח הכללי לסך של 4.6 מליון שקל, לעומת 5.7 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד.

רון ויסברג, יו"ר הדירקטוריון, מציין כי מתוך התוצאות של שנת 2001 משתקף המשך התרחבות בכל תחומי הפעילות של החברה, על אף מציאות כלכלית ההולכת ומכבידה על פעילותן של חברות בכלל ושל חברות הביטוח בפרט.

היקף המכירות של פוליסות ביטוח חיים חדשות נשמר ברמה דומה לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, גל ביטול של פוליסות ביטוח חיים שנחתמו בשנת 2000 ניטרל את ההשפעה החיובית של הקיטון בהיקף התביעות.

רונן אלוני, מנכ"ל החברה, ציין כי צמצום ההפסדים, על אף הירידה בהיקף הפרמיות של החברה, נובע מקיטון העתודה לסיכונים שטרם חלפו בניכוי ביטוח משנה, לעומת גידול בסעיף זה ברבעון השני בשנת 2000, וכן כתוצאה מכך שהיקף התביעות ברבעון השני של השנה היה נמוך בסך של כ-7 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל.

אלוני ציין כי הירידה במחזור הפרמיות היתה מבוקרת ומטרתה היתה להשאיר בחברה את העסקים היותר טובים, ולהקטין את מעורבות החברה בתחומים פחות רווחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully