וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה ווינפרי היא האישה העשירה ביותר בעסקי הבידור

סוכנויות הידיעות

20.1.2007 / 16:36

לפי דירוג פורבס - הונה מוערך ב-1.5 מיליארד דולר. במקום השני נמצאת ג'יי.קיי. רולינג, מחברת "הארי פוטר"

אופרה ווינפרי היא האישה העשירה ביותר בעסקי הבידור, לפי דירוג "20 הנשים העשירות בבידור" של Forbes.com. ענקית הטוק-שואו צברה 1.5 מיליארד דולר במהלך הקריירה שלה, מנחת תוכנית אירוח ארצית ("המופע של אופרה וינפרי") מספטמבר 1986. במקום השני נמצאת ג'יי.קיי. רולינג, מחברת סדרת "הארי פוטר". רולינג כותבת עתה את הספר השביעי והאחרון בסדרה, שבזכותה צברה לא פחות ממיליארד דולר.

במקום השלישי נמצאת מרתה סטיוארט, מומחית הטיפוח והסגנון שסיימה לאחרונה לרצות עונש מאסר של שנה, בעקבות שיבוש הליכי חקירה על מסחר לא חוקי בני"ע. המאסר לא פגע בהתקדמות הכלכלית של סטיוארט, שהונה מוערך ב-638 מיליון דולר.

את המקום הרביעי ברשימה תפסה מדונה, עם הון של 325 מיליון דולר. במקומות הבאים ניצבות סלין דיון (250 מיליון דולר), מריה קרי (225 מיליון דולר), ג'נט ג'קסון (150 מיליון דולר), ג'וליה רוברטס (140 מיליון דולר) וג'ניפר אניסטון וג'ניפר לופז (110 מיליון דולר כל אחת).

התאומות מרי-קייט ואשלי אולסן, שהחלו את הקריירה שלהן בשנות ה-80 ככוכבות הסדרה "צער גידול בנות" ובנו אמפריית מולטימדיה, מדורגות במקום ה-11 עם שווי מוערך של 100 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully