וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי רוזנהויז זכה בפרס איש השיווק של 2006

איילה צורף

20.1.2007 / 23:00

אחרי שנתיים של מאמץ והוצאות שיווק בהיקף של כ-15.5 מיליון דולר - מקבל מנכ"ל שופרסל את הפרס הנחשב


אפי רוזנהויז, מנכ"ל , נבחר לאיש השיווק של 2006. רוזנהויז התמודד על התואר מול משווקי נעלי קרוקס, שטראוס, הטוטו ואחרים.

את התחרות מנהל איגוד המפרסמים, שבראשו עומד ירון דור - המכהן גם כסמנכ"ל השיווק של שופרסל, והבחירה נעשית על ידי הצבעה של 170 חברי הארגון.

הבחירה ברוזנהויז נעשתה בעקבות מהלך השיווק הגדול שהחל לפני שנתיים, ותפס תאוצה בשנה החולפת - בניית התוכנית האסטרטגית החדשה של שופרסל. במסגרת תוכנית זו, בנתה הקבוצה קונספטים קמעונאיים חדשים, כולם תחת מותג האם שופרסל: שופרסל דיל - רשת חנויות מוזלות (37 חנויות), שופרסל שלי - רשת חנויות שכונתיות (היעד של תת-רשת זו הוא 127 חנויות), ושופרסל ביג - רשת חנויות היפרמרקט גדולות (36 חנויות) המתמקדות בחוויית לקוח, ומציעות מגוון מוצרים החל במזון וביגוד ועד למוצרי חשמל, כמו טלוויזיות. המהלך כלל גם את השקת המותג הפרטי 'שופרסל' וכרטיס אשראי חוץ-בנקאי, בשיתוף חברת הדלק פז ולאומי קארד.

שופרסל עומדת בימים אלה בפני החלפת בעלות: מתיו ברונפמן ושולם פישר עומדים לרכוש את הרשת מידיו של נוחי דנקנר, לפי שווי של 1.09 מיליארד דולר. הרווח הנקי של שופרסל צמח ברבעון השלישי של 2006 ב-73%, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2005 והסתכם ב-26 מיליון שקל.

הכנסותיה של שופרסל צמחו ב-37% ברבעון השלישי של 2006 לעומת הרבעון המקביל ב-2005, והסתכמו ב-2.4 מיליארד שקל. חלק מהצמיחה נבע גם מרכישת קלאברמרקט, שקרסה על ידי שופרסל.

המהלך שהוביל רוזנהויז, הכניס אש מחודשת בשוק רשתות המזון והוסיף למלחמת המבצעים גם דגש על מיצוב הרשתות. , המתחרה של שופרסל, מפעילה גם היא שלושה קונספטים: מגה - חנות דיסקאונט והנחות, סופר סנטר, תת-הרשת העירונית ושפע שוק, המתמחה בשוק החרדי. מהלך שופרסל היה מהלך מיתוג מקיף ראשון שנערך בשוק רשתות המזון, אשר סבל עד אז מטיפול נקודתי במיתוג, ולא במיתוג רוחבי מקיף.

ההוצאה על פרסום של שופרסל בשנת המהלך עמדה על 15.5 מיליון דולר, תקציב כפול מזה שהיה לרשת בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully