וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסינסקי תובע מהכשרת היישוב כ-180 מיליון שקל

נתן שבע

21.1.2007 / 10:51

גוסינסקי תובע את נמרודי בגין נזקים שנגרמו לעיתון מרכישת הד ארצי ומהפרת ההסכם בינו לבין הכשרת היישוב

ולדימיר גוסינסקי, מבעלי השליטה במעריב תובע כ-177 מיליון שקל מהכשרת היישוב שבשליטת משפחת נמרודי. זאת, בגין נזקים שנגרמו לעיתון מרכישת הד ארצי ומהפרת ההסכם בינו לבין הכשרת היישוב. מעריב, הנמצאת שליטת הכשרת היישוב (61%) וגוסינסקי (27%), רכשה ב-1999 ממלונות הכשרת היישוב כ-72% מהד ארצי, תמורת 29 מיליון שקל. גוסינסקי דורש כ-85 מיליון שקל "בגין הנזקים שנגרמו למעריב כתוצאה מהעסקה".

כמו כן דורש גוסינסקי פיצוי בסך של כ-34 מיליון דולר, בשל הפרה יסודית של הסכם בעלי המניות בין הכשרת היישוב לבין גוסינסקי, בעניין החזקותיהם במעריב, לאחר שתקציב מעריב לשנת 2006 אושר על ידי דירקטוריון מעריב למרות התנגדות גוסינסקי.

הכשרת היישוב הודיעה היום לבורסה כי התקבל מכתב מעו"ד של גוסינסקי והחברה דוחה את הטענות נגדה. "רכישת הד ארצי נראתה כעסקה טוב למעריב ואושרה ללא כל התגנדות של גוסינסקי", עונים בהכשרה לטענה הראשונה. "דירקטוריון מעריב אישר את תקציב מעריב לשנת 2006 כסמכותו על פי דין. למיטב ידיעת החברה, הסמכות הבלעדית לקבוע תקציב של חברה ובוודאי שכך בחברה ציבורית, הנה בדירקטוריון החברה", משיבים לטענה השנייה. הכשרת היישוב טוענת כי "התביעות והטענות של גוסינסקי אינן אלא ניסיון לאלץ את החברה לרכוש את מניות גוסינסקי במעריב, תוך שימוש ובאמצעים ושיטות פסולים, המעידים על חוסר תום לב והתנהלות בניגוד לכל דרך מקובלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully