וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תחנות הרדיו האזורי הן גוף מאוד רווחי"

איילה צורף

21.1.2007 / 14:30

כך אמר מנכ"ל רדיו כל רגע, חיים הכט בכנס איגוד המפרסמים. אילן טוביהו: "כל מדיה חדשה, במיוחד האינטרנט, גורמת לירידה בווליום שלנו"

"כשהקמנו את הרדיו האזורי, אמרתי למנהלי הלקוחות שלי, 'תפתחו את הרגליים' כדי להביא הכנסות. היום, אחרי 10 שנים, למדתי של-'לפתוח את הרגליים' יש שם חדש - קוראים לו תוכן שיווקי". כך אמר חיים הכט, מנכ"ל ובעלים של תחנת הרדיו האזורי רדיו כל רגע, בכנס איגוד המפרסמים.

על חלקו הקטן של הרדיו בעוגת הפרסום - 7%-6% - אמר הכט: "אין ספק, אנחנו לא גובים מספיק עבור המוצר שלנו. היינו יכולים לגבות יותר אבל אנחנו לא עובדים נכון".

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, אמר: "הטלוויזיה במגמת עלייה. אם היינו סופרים את שיתופי הפעולה בתחום התוכן השיווקי, ההכנסות של ערוץ 2 היו תופסות חלק גדול יותר מעוגת הפרסום".

בתגובה לשאלה על עתידה של הטלוויזיה בעוגת הפרסום אמר טוביהו: "למרות שהמוצר שלנו הולך ומשתבח עם השנים, הסיטואציה המסחרית בה אנחנו נמצאים לא פשוטה. אנחנו צריכים לחשוב איפה טעינו. כל כניסה של מדיה חדשה, במיוחד האינטרנט, גורמת לירידה בווליום שלנו".

בעניין הפיכתו של הפרסום הסמוי לחוקי, אמר טוביהו: "ברגע שזה יאושר, ואני מאמין שזה יקרה בחודשים הקרובים, נראה יותר כסף בערוץ 2. היום הכסף הזה, כ-40 מיליון דולר בשנה, זולג לכבלים, ללוויין ולערוץ 1".

יוסי וורשבסקי, מנכ"ל עיתון "הארץ", התייחס לשאלה האם העיתון ייכנס גם הוא לתחום עיתונות החינם: "אני לא מאמין ש"הארץ" ו"ידיעות אחרונות" ייכנסו להרפתקת עיתונות החינם. נצטרך לעבוד קשה כדי לשפר את המוצר שלנו. האינטרנט לא רק נוגס בעוגת הפרסום, אלא גם בעוגת הקוראים שלנו".

הכט הסכים לדברי וורשבסקי, ואמר: "האינטרנט זה משהו שאם אי אפשר לנצח אותו, צריך להצטרף אליו - וזה מה שהרדיו האזורי יעשה". בכל הקשור להכנסות הרדיו האזורי אמר הכט: "תחנות הרדיו האזורי הן גופים מאוד רווחיים. הן אמנם מתלוננות אצל הרגולטור, אבל זה כי צריך ליילל אצלו. זה כבר הפך להיות כמעט אינסטינקט. אבל אין ספק, אנחנו מרוויחים טוב וגם מחלקים דיווידנדים יפים".

** גילוי נאות: "הארץ" - מבעלי השליטה בוואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully