וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבעה 8,500 שקל וקיבלה 15,300

כרמל בן צור

21.1.2007 / 14:32

בית המשפט זיכה לקוחה בכמעט כפליים מסכום תביעתה עקב טעות של השופטת, כך טוענת חברת רהיטים, בבקשת הערעור

נטליה פאדין כנראה לא האמינה למזלה הטוב: לפי טענת חברת שארק דלוקס רהיטים, פאדין זכתה בתביעה קטנה שהגישה נגדה בסכום כמעט כפול מזה שביקשה לעצמה. בבקשת רשות ערעור שהגישה היום החברה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, באמצעות עו"ד רמי קרופניק, נטען כי בפסק דין שנתנה השופטת ד"ר איריס סורוקר, נפלה טעות שהביאה לכך שהחברה נדרשה לפצות את פאדין ב-15,300 שקל, במקום ב-8,500 שקל בלבד.

בתביעה שהגישה פאדין, היא טענה כי ארון שהזמינה מהחברה סופק לה באיחור של שלושה חודשים, וכי התברר לה שהוא אינו תואם שינויים שביקשה לבצע בו. לדבריה, כל פניותיה לחנות לתקן או להחליף את הארון לא נענו. על כן היא פנתה לבית המשפט, וביקשה לחייב את החנות להחליף את הארון או לתקנו בהתאם להזמנה שביצעה, או לחלופין לבטל את ההזמנה ולהשיב לה את כספה.

בבקשת רשות הערעור טוענת שארק דלוקס, כי בית המשפט חייב את החברה בתשלום מלוא ההזמנה של פאדין, שכללה מלבד הארון גם סלון וחדר שירותים. לדברי החברה, מחירו של הארון הוא 3,406 שקל בלבד, כאשר השיק האחרון שמסרה פאדין לחברה על סך 1,400 שקל, בוטל על ידה. על מנת להמחיש את דבריה מציינת החברה כי הסכום שנפסק - 15,300 שקל - הינו יותר מכל מה ששולם לחברה עבור ההזמנה כולה. בבקשת רשות הערעור נכתב כי עד היום שולמו לחברה רק 13,900 שקל, מכיוון שהשיק האחרון, כאמור, בוטל.

החברה מוסיפה וטוענת כי תוך כדי פסק הדין ניסה נציגה שנכח באולם להתערב ולהפנות את תשומת ליבו של בית המשפט לטעות. אולם, כך בבקשת רשות הערעור, "ניסיונו לתקן נקטע על ידי בית המשפט, שהעיר לנציג כי אל לו להתערב בדברי בית המשפט שעה שבית המשפט מכתיב לקלדנית את פסק הדין". על כן טוענת החברה, לא היה מקום לחייב אותה מעבר לסך של 2,006 שקל בלבד - מחירו של הארון בגינו נקבע כי פאדין זכאית לבטל את ההזמנה, בקיזוז סכום השיק שבוטל.



(ברע 07\1120)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully