וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא ארה"ב הגדיל את תקרת החוזה עם תדיראן קשר

טל לוי

22.1.2007 / 9:33

תקרת החוזה המקורית עמדה על כ-80 מיליון דולר ועד כה התקבלו הזמנות ב-60 מיליון דולר


תדיראן קשר שבשליטת אלביט מערכות, הודיעה הבוקר כי קיבלה הודעה מחיל הקשר והאלקטרוניקה של צבא ארה"ב על הגדלה משמעותית של תקרת חוזה המסגרת (IDIQ) בין הצדדים. החוזה נחתם מול חברת "טלהסי טכנולוגיות" (טלהטק), חברה נכדה בבעלות מלאה של תדיראן קשר.

החוזה המקורי - שעסק בשדרוג, אספקת חלפים ותחזוקה למכשירי קשר מתקדמים - נחתם בסוף 2004 וקבע כי טלהטק תספק מכשירי רדיו מסוג "סינקגרס" לצבא ארה"ב בהיקף של עד 80 מיליון דולר בשלוש שנים. כעת הוגדלה המסגרת של החוזה ב-45 מיליון דולר ל-125 מיליון דולר.

הזמנת מסגרת מסוג IDIQ מאפשרת ללקוח להזמין מדי פעם מוצרים ושירותים (הזמנות חלקיות) ולקבלם בהתראה קצרה באופן שהכמות המצטברת וההיקף הכספי המצטבר של כל ההזמנות החלקיות אינו עולה על הכמות וההיקף הכספי המוגדרים בהזמנת המסגרת. עד כה הזמין צבא ארה"ב ציוד בהיקף של כ-60 מיליון דולר.

עמוס ויצמן, המנכ"ל המיועד של תדיראן קשר אמר כי "אנו עדים לגידול משמעותי בפעילות תדיראן קשר בארה"ב, דרך חברות הבנות שלה. הגדלת היקף החוזה מוכיחה את שביעות רצונו של הלקוח האמריקאי מהמוצרים שמציעות תדיראן קשר והחברות הבנות שלה, המגלמים טכנולוגיה וידע מהמתקדמים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully