וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ראשל"צ תצמצם את השטחים המסחריים במעוין שורק

אריק מירובסקי

23.1.2007 / 14:38

העירייה מקווה כי בכך היא תרגיע את הסוחרים שהביעו התנגדות למרכזי המסחר המתוכננים

עיריית ראשון לציון תצמצם את השטחים המסחריים שיוקמו במעוין שורק, והם לא יעלו על 120 אלף מ"ר. כך הודיע סגן ראש העירייה, דוד ביטן, במסגרת אסיפת תמיכה שאירגנה הנהלת העיר לראש העירייה מאיר ניצן, בנושא איקאה. חברי הנהלת העיר תקפו את המתנגדים לפרויקט ואף ביקרו את התנהלות הפרקליטות בנושא.

המאבק על הקמת סניף איקאה בראשון לציון, שמצטיין גם במהלכים תקשורתיים, מרגיז את עיריית ראשון לציון. "ביקשנו מראש העיר שלא יהיה נוכח בישיבה הזו", הסביר ביטן. "אנחנו מרגישים שמתקיימת עליו התקפה אישית בכל הפעולות הקשורות לאיקאה".

ביטן סיפר, כי למרות שחוות דעת שונות שהוצגו על ידי מומחים מטעם איקאה וגזית גלוב הראו, שיש מקום להגדיל את שטחי המסחר שבעיר, העירייה שכרה את פרופ' זאב ברקאי כמומחה מטעמה, לבדוק את המערך המסחרי בעיר ולהגיש חוות דעת, בנושא, כרקע להגשת תוכנית המתאר למעוין שורק.

ברקאי אמנם הגיע למסקנה שניתן להקים בראשון לציון עוד מרכזי מסחר, אולם בעיריית החליטו לצמצם את שטחי המסחר המותרים במעוין שורק למקסימום של 120 אלף מ"ר, בעוד שכלל השטחים שיותרו להקמה במקום יגיעו ל-460 אלף מ"ר.

העירייה מקווה כי בכך היא תרגיע את סוחרי העיר, שרבים מהם הביעו התנגדות למרכזי המסחר המתוכננים במתחם, וטענו שהדבר יפגע בפרנסתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully