וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיר במו"מ לרכישת חברת אופנה אירופית ב-16-9.5 מ' ד'

גלי ברגר

23.1.2007 / 15:20

בגיר הודיעה היום כי תרחיב את פעילותה בישראל ותפתח חנות בקניון עזריאלי

חברת מרחיבה את פעילותה באירופה: החברה הודיעה היום כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת חברת אופנה המייצרת ומפיצה לבוש מחוייט לגברים תמורת 16-9.5 מיליון דולר.

בגיר פועלת בחו"ל בעיקר בייצור חליפות וביגוד מחויט לגברים כמותג פרטי לקמעונאים כמו מרקס אנד ספנסר, לימיטיד ועוד. החברה תוכל באמצעות רכישת החברה שפועלת באותו שוק, לחדור לשווקים חדשים במערב אירופה שבהם היא אינה חזקה. לאחר הרכישה, תהיה החברה הנרכשת יחידה עסקית בתוך בגיר.

צביקה בארינבוים, יו"ר בגיר אמר כי החברה הינה רווחית, כאשר מכירות החברה הסתכמו בשנת 2005 בהיקף של כ-45-35 מליון דולר.

בנוסף, הודיעה בגיר על המשך התרחבות הפעילות בישראל. החברה דיווחה כי חתמה על חוזה לפתיחת חנות בגדי גברים נוספת בקניון עזריאלי לאחר שפתחה לפני כשלושה חודשים את חנות בגיר הראשונה בקניון גבעתיים. במהלך 2007 תפתח בגיר 5-4 חנויות נוספות בהשקעה של כ-4 מיליון שקל.

ביצוע העסקה כפוף לחתימת הסכם מחייב לאחר השלמת בדיקת נאותות על ידי בגיר ואישורי הארגונים הרלוונטים בה.

בנוסף, פירסמה היום בגיר כי ד"ש ניירות ערך בע"מ הגדילה את אחזקותיה בבגיר והפכה להיות בעלת עניין בחברה. ד"ש מחזיקה כעת בכ-5.3% ממניות החברה. צביקה בארינבוים, יו"ר בגיר, אמר כי צעד זה הינו הוכחה נוספת למידת האמון שנותן השוק בחברה. לאחרונה, הודיעה גם מנורה מבטחים אחזקות על הגדלת אחזקותיה בבגיר והיא מחזיקה כעת בכ-5.89% ממניות החברה.

לאחרונה, השלימה בגיר גיוס של כ-54 מיליון שקל בהנפקה פרטית של מניות ואופציות למשקיעים המוסדיים בבורסה של תל אביב. ברבעון השלישי לשנת 2006 דיווחה בגיר על רווח נקי של כ-3.7 מיליון דולר לעומת 2.8 מיליון דולר ברבעון המקביל שנת 2005. מכירות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-37.8 מיליון דולר לעומת כ-33.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully