וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 61% ברווח הנקי של יאהו ברבעון הרביעי

מני ארנון

24.1.2007 / 0:00

רווח EBITDA עקף את תחזיות האנליסטים. המכירות רשמו עלייה של 15%. הורידה תחזית מכירות לרבעון הראשון

הרווח של יאהו לרבעון הרביעי צנח ב-61% לרמה של 268.7 מיליון דולר או 19 סנט למניה, לעומת 683.2 מיליון דולר, או 46 סנט למניה, ברבעון המקביל. הירידה נובעת מכך שהחברה איחרה בהשקת תוכנת הפרסום שלה וכן מעלויות בגין אופציות לעובדים.

רווח EBITDA לרבעון עמד על 16 סנט למניה, גבוה מהתחזיות שעמדו על 13 סנט למניה. המכירות בניכוי הכנסות שהועברו לאתרים שותפים עלו ב-15% לרמה של 1.23 מיליארד דולר. ההכנסות החמיצו את תחזיות האנליסטים.

החברה הודיעה כי התחזית שלה לרבעון הראשון עומדת על הכנסות של 1.23-1.12 מיליארד דולר, לעומת הערכות קודמות שעמדו על 1.28 מיליארד דולר. מניית יאהו רושמת עלייה של 0.7% במסחר שלאחר הסגירה.

יאהו השיקה בתחילת החודש תוכנת חיפוש המיועדת לטלפונים סלולריים. החברה מקווה שתוכל, בעזרת התוכנה, לעקוף את התלות בספקיות האינטרנט וביצרניות מכשירי הסלולר, ולהגיע ישירות ל-500 מיליון לקוחותיה שכבר משתמשים בשירותי האינטרנט של החברה. החברה הציגה את התוכנה החדשה, Go, בתערוכת האלקטרוניקה בלאס וגאס.

יאהו חשפה גם שיתוף פעולה נרחב עם יצרניות הסלולר מוטורולה, נוקיה, סמסונג וריסרץ' אין מושן (RIM), שיכללו את התוכנה החדשה במכשיריהן. בתמורה לשיתוף הפעולה, הציעה יאהו להתחלק עם המפעילות בהכנסות מהפרסום בסלולר. החברה תשתמש בפרסום ובקישורים ברשת כדי לעודד את משתמשי הטלפונים להוריד בעצמם את התוכנה החדשה - כך היא מתכננת לשבור את האסטרטגיה הקודמת, לפיה נאלצה להסתמך על עזרתן של מפעילות הסלולר.

בדצמבר פתחה יאהו את מערכת הפרסום צמוד חיפוש החדשה שלה, פנמה, לבדיקה עבור משתמשים חדשים ופוטנציאליים. המערכת היתה נגישה ללקוחותיה הקיימים של החברה כבר מאוקטובר.

באותו חודש הודיעה חברת התקליטים EMI, שתציע לגולשים לצפות בקליפים של אמנים שלה (הכוללים את קולדפליי ורובי ויליאמס) באתר יאהו! מיוזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully