וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסדים של 40 מיליון שקל ממותג Mothercare

הארץ

20.8.2001 / 11:59

רשת המשביר לצרכן תפסיק לשווק מוצרים לגיל הרך במותג הבריטי Mothercare, לאחר חמש שנות פעילות; במקומם, תשווק מותג פרטי

מאת מיכל סבו

רשת המשביר לצרכן הודיעה באחרונה כי תפסיק לשווק מוצרים לגיל הרך במותג הבריטי Mothercare, לאחר חמש שנות פעילות. במקומם, מתכננת המשביר לצרכן לשווק מוצרים במותג פרטי. כמו כן, מתכננת רשת בתי הכלבו "לרענן" את מותגי האופנה הפרטיים שלה, אמר מנכ"ל המשביר לצרכן, יעקב גינצבורג.

לדבריו, בשנה הראשונה לשיווק מוצרים במותג Mothercare, נרשם הפסד של 10 מיליון שקל מהפעילות. בשנים הבאות נרשם הפסד שנתי ממוצע של 8 מיליון שקל. לפיכך, ההפסד המצטבר היה 42 מיליון שקל. "הבריטים לא קיימו את שהבטיחו - הורדת מחירים, אוסף פריטים גמיש והתאמתו לקהל הישראלי", אמר גינצבורג. כמו כן, הוא הוסיף כי בשל בעיות לוגיסטיקה, משלוחים של מוצרים התעכבו והמחירים היו גבוהים מדי לשוק הישראלי.

מנגד, מציין גינצבורג את ההצלחה של מותג האופנה לגברים הספרדי פול אנד בר (שבבעלות זארה), הודות ל"מחירים נוחים" ו"מוצרים נכונים". המשביר משווקת מוצרים במותג זה ב-16 מסניפיה בשיטת חנות בתוך חנות.

המשביר לצרכן מחזיקה גם בזיכיון להפעלת רשת חנויות האופנה הספרדית זארה בישראל, ולהערכת גינצבורג בתוך שנה יוקמו חנויות זארה גם בתוך חנויות המשביר לצרכן. לדבריו, מותגים בינלאומיים, בהם מנגו, פול אנד בר ומורגן, תורמים כ-6.5% מהמכירות השנתיות של המשביר לצרכן. רשת החנויות זארה, חברה בת של המשביר, תורמת כ-12%, ואילו מותגי האופנה הפרטיים תורמים כ-15%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully