וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ad4ever משלימה גיוס של 3.5 מיליון ד' לפי שווי של 9 מיליון ד' אחרי הכסף

צורי דאר

20.8.2001 / 12:26

פיתחה את טכנולוגיית ה-TopLayer להצגת פרסומות אינטראקטיוויות על גבי שכבה שקופה מעל עמודי אתרי אינטרנט; הגיוס נעשה מקרנות הון סיכון זרות וישראליות

חברת הסטארט אפ הישראלית Ad4ever משלימה בימים אלה סבב גיוס הון ראשון בסך של 3.5 מיליון דולר לפי שווי של 9 מיליון דולר אחרי הכסף. הגיוס נעשה מקרנות הון סיכון זרות וישראליות, ביניהן קרן אלון, חברת ההשקעות סיגמא פי.סי.אם, קרן ההון סיכון ג'יניוס, קרנות הון סיכון אמריקאיות וקופת הגמל של האוניברסיטה העברית.

Ad4ever פיתחה את טכנולוגיית ה-TopLayer, שהינה טכנולוגיית Rich Media המאפשרת הצגת פרסומות אינטראקטיוויות על גבי שכבה שקופה מעל עמודי אתרי האינטרנט.

פלטפורמת ה-TopLayer כוללת גם מערכת הגשה המאפשרת הגשה בו זמנית של קמפיינים פרסומיים למשתמשים באינטרנט. מערכת ההגשה עוקבת אחר אופני התנהגות הגולש בעת האינטראקציה עם הפרסומת, אוגרת את המידע ומפיקה דו"חות סטטיסטיים.

Ad4ever הוקמה ב-1999 ע"י סיוון טפלא, המשמשת כמנכ"ל החברה. מערך השיווק והתפעול של החברה נמצא בניו יורק, כשבישראל ממוקם מערך התמיכה, המחקר והפיתוח ומועסקים בו 15 עובדים.

בשנה האחרונה הובילה Ad4ever קמפיינים של מקדונלד'ס, GM (ג'נרל מוטורס), נוקיה, פונטיאק, אופל שברולט, ברק ADSL, פאלפון, סאאב, סלקום, אפריקה ישראל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully