וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנטרג'י מכרה מערכת לימוד מרחוק לחברת HTL ההודית בשווי של למעלה ממיליון דולר

גתית פנקס

20.8.2001 / 13:21

הלקוחה הראשונה של החברה ההודית שתעשה שימוש בסביבת הלימוד של מנטרג'י, גילת תקשורת לשעבר, היא אקדמיית Manipel שלה סניפים בהודו ונפאל

חברת מנטרג'י , גילת תקשורת לשעבר, הודיעה היום כי מכרה מערכת לימוד מרחוק מסוג TrainNet לחברת Hindustan ההודית (HTL), בשווי המוערך ביותר ממיליון דולר. החברה ההודית תציע את סביבת הלימוד האינטראקטיווית של מנטרג'י לארגונים ברחבי הודו לצורך העברת הדרכות מבוססות וידיאו באמצעות לוויין.

הלקוח הראשון של HTL הוא אקדמיית Manipel להשכלה גבוהה, והוא מתכנן להעביר באמצעות התוכנה של מנטרג'י הדרכות IT ל-450 זכיינים שלה ברחבי המדינה. לדברי מנטרג'י, היא מקווה לספק את סביבת הלימוד שלה גם ללקוחות אחרים של HTL וליישומים נוספים בתוך החברה.

הנהלת HTL אמרה היום כי באמצעות המערכת של מנטרג'י היא מתכוונת לבסס עצמה כספקית המובילה של שירותי לימוד מרחוק באסיה במהלך שלוש השנים הקרובות, ואקדמיית מאניפל, שלה מספר לא מבוטל של מרכזי לימוד בהודו ונפאל, מהווה נקודת פתיחה טובה עבורה.

"בהודו טמונה הזדמנות עצומה למנטרג'י, שמאפשרת לנו להוציא לפועל את תוכניתנו להפוך לחברה מובילה בינלאומית בפתרונות e-Learning משולבים", ציין היום גידי נימוי, סמנכ"ל שיווק ומכירות של מנטרג'י. החברה הישראלית נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 6 מיליון דולר, לאחר שירדה ב-15% ביום שישי האחרון למחיר של 50 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully