וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פריורטק, פי.סי.בי לשעבר, מדווחת על ירידה של 92% ברווח לכמיליון שקל

גולן פרידנפלד

20.8.2001 / 16:25

הסיבה העיקרית לירידה ברווח - הכפלת הוצאות המחקר והפיתוח; הכנסות החברה ירדו ב-3% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-79 מיליון שקל

חברת פריורטק , פי.סי.בי לשעבר, מדווחת היום על ירידה של 3% במכירות שהסתכמו ברבעון ב-78.7 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם בכמיליון שקל בלבד לעומת רווח של 12.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-34 אלף שקל בלבד לעומת 16 מיליון שקל ברבעון המקביל, ומוסבר בעיקר בשל העלייה החדה בהוצאות המחקר והפיתוח של החברה שהוכפלו והסתכמו ב-12 מיליון שקל.

החברה המחזיקה ב-68% בחברת קמטק , שעוסקת בייצור מערכות לבדיקה אופטית המשמשות בבדיקות איכות בתהליך הייצור של המעגלים המודפסים, והיא תרמה לרווחי החברה כ-12 מיליון שקל.

בדו"ח הדירקטוריון של החברה נכתב כי הנהלת קמטק תרשום ברבעון השלישי הוצאה חד פעמית של 13 מיליון שקל בגין רכישת אינספקטק, המייצרת מערכות בדיקה לתעשיית השבבים.

בנוסף מחזיקה החברה בבעלות מלאה בחברת אמיטק, העוסקת בייצור מצעים רבי שכבות ברמת צפיפות גבוה ובשיטה עליה רשמה החברה פטנט בארה"ב. הוצאות המו"פ של אמיטק הסתכמו ב-3 מיליון שקל ברבעון השני.

מכירותיה של החברה כתוצאה מייצור והרכבה של המעגלים המודפסים הגיעו ל-26.6 מיליון שקל לעומת 34 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הסתכם ברבעון השני ב-100 אלף שקל בלבד מפעילות זו ומיוחס לירידה בביקושים למוצרי החברה.

החברה מציינת כי קשה לחזות את השפעת המשבר בשוק ההיי-טק על תוצאותיה לשנת 2001. בנוסף, מציינת החברה כי היא איתרה שטח להקמת מפעל הרכבות בסין והיא מתכננת להקים שם אתר ייצור בהשקעה של כ-6 מיליון דולר במשך כ-3 שנים, במטרה להגדיל את כושר הייצור שלה בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully