וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכלל פיננסים צופים רבעון רביעי בינוני לתדיראן קשר

נתן שבע

28.1.2007 / 15:36

בכלל פיננסים קובעים כי החברה תרשום הפסד של 4 מיליון דולר. החברה עשויה לזכות בפרויקט מסין ב-100-50 מיליון יורו

"תדיראן קשר תרשום הפסד של 4 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה, שיצורף לשורת הרווח הגולמי", כך מעריכים בכלל פיננסים בטוחה. האנליסט צחי אברהם מעריך כי גם כך החברה, שבשליטת אלביט מערכות, תדווח על תוצאות בינוניות ברבעון הרביעי ותצרף את ההפסד הגולמי בגין פרויקט אלעד ירוק. כמו כן, מעריך אברהם כי יתכן שהחברה תרשום הפרשה של מספר מיליוני דולרים ברבעון הרביעי בגין פרישת 50 עובדים נוספים ב-2007. קיצוץ זה יפחית את הוצאותיה ב-2 מיליון דולר בשנה.

פרויקט אלעד ירוק הוא פרויקט בו מבצעת תדיראן קשר קבלנות משנה עבור אלביט מערכות לפרויקט לייצור מערכות רדיו לתקשורת בשביל משרד הביטחון. תדיראן נכנסה אז לנעליה של חברה זרה והודיעה כי הפרויקט ייצר לה הפסד גולמי של 4 מיליון דולר. את הפרויקט תדיראן לקחה על עצמה למרות ההפסד, "על מנת לשמר את מעמדה בעולם", לדברי ראשיה.

בשנתיים האחרונות הלך והתכווץ צבר ההזמנות של תדיראן, ולפי אברהם - החברה מעריכה כי הרבעון השני ב-2006 היה התחתית מבחינת היקף ההזמנות (307 מיליון דולר). הוא מציין כי בסוף הרבעון הרביעי חזרה לצבר ההזמנות של תחילת השנה - 347 מיליון דולר.

תדיראן מצפה לזכייה של סימנס בפרויקט הרכבות בסין. אם אכן חברה זו תזכה במכרז, היא עשויה לספק לטלפונקן, החברה הבת של תדיראן, הכנסות של 100-50 מיליון יורו עד 2010 או עוד קודם לכך, מעריך אברהם. הסכם כזה עשוי לייצר לה גם עסקות המשך.

עוד מעריכים בכלל פיננסים כי תדיראן סיימה את הרבעון הרביעי של 2006 עם רווח של 6.3 מיליון דולר על הכנסות של 61.7 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 8.9 מיליון דולר על הכנסות של 52.8 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2005.

בכלל פיננסים מותירים למניה המלצת "תשואת שוק" במחיר יעד של 173 שקל - קרוב מאוד למחיר המניה בשוק. הערכה זו אינה לוקחת בחשבון זכייה בפרויקט בסין או הצעת רכש של אלביט למניות תדיראן קשר, אם אכן תהיה כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully