וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CIBC אופנהיימר: "ESC העלתה את התחזיות לרבעון השלישי, אך ייתכן שגם הערכות אלה יתגלו כשמרניות"

גיא ימין

20.8.2001 / 18:56

מותירים את המלצת ה"קנייה" למניה על כנה; מעריכים כי המיזוג עם קוהירנט יאפשר לחברה לשווק את מוצריה באופן ישיר, וללא בעיות עם משווקים

בבית ההשקעות CIBC אופנהיימר מרגישים בנוח עם הד"וחות לרבעון השני שפירסמה חברת אי.אס.סי בשבוע שעבר. נוח מספיק בכדי שצוות האנליסטים בראשותו של ג'ון קלקניני יותיר על כנה המלצת "קנייה" למניה, על אף שרמת הכנסות של 80.4 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון השני היתה נמוכה בכ-2.5 מיליון דולר מההערכה המוקדמת של האנליסטים באופנהיימר. מסייעת לכך העובדה כי ESC, שבקרוב תישא את השם לומניס (סימול LMNE), העלתה את תחזית ההכנסות והרווח להמשך השנה. תחזית ההכנסות הנוכחית לרבעון השלישי מסתכמת בטווח ה-90 מיליון דולר ומעלה, ובתחזית רווח של 34 סנט למניה. ב-CIBC מותירים על כנה הערכה של 91.3 מיליון דולר לרבעון השלישי, ולרווח של 34 סנט למניה, כפי שצופה עתה גם החברה. "אנו מאמינים כי יתר בתי ההשקעות המכסים את המניה יעלו את תחזיותיהם בקרוב על מנת להתאים עצמם להערכות המעודכנות של החברה", אומרים האנליסטים.

באופנהיימר מעריכים כי ייתכן שהתחזית של הנהלת החברה תתגלה כשמרנית, לאור הצמצום בעלויות שנבע ממיזוגה של חטיבת הלייזר של קוהירנט לתוכה. עם פרסום הדו"חות דיווחה ESC כי החיסכון במונחים שנתיים כתוצאה מהקונסולידציה יגיע ל-30 מיליון דולר, כלומר 5 מיליון דולר יותר מהתחזיות המקוריות.

"אנו מאמינים כי ESC אינה צפויה לחוות קשיים עם המשווקים של מוצריה, כפי שכבר קרה בעבר, והיא תשווק את מוצריה באופן ישיר כמעט בכל האזורים הגיאוגרפיים שבהם היא פועלת", כותבים האנליסטים. "המיזוג עם קוהירנט מאפשר ל-ESC לשלוט באופן מבוקר יותר בערוצי השיווק, והחברה חווה ביקושים במהלך הרבעון השלישי".

מחיר היעד שמספק בית ההשקעות לחברה, המפתחת מכשירים רפואיים המבוססים על טכנולוגיות פולסי אור (IPL) ולייזר, הוא 42 דולר. מחיר זה גבוה בכ-60% ממחיר הנוכחי של המניה, המשקף לה שווי של כ-865 מיליון דולר. לאחר העליות החדות שרשמה החברה בתחילת השנה התקבעה מנייתה במחירים הנוכחיים, ומאז תחילת יולי היא נסחרת כמעט ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully