וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי-מיישן, שמוזגה לתוך השלד הבורסאי ראוויסנט, שרפה כ-25 מיליון דולר תוך כשנה וחצי

צורי דאר

20.8.2001 / 19:35

כפי שפורסם ב-TheMarker.com לפני כחודש וחצי; במחצית השנה האחרונה הפסידה 7.2 מיליון דולר

אי-מיישן, שמוזגה לתוך השלד הבורסאי ראוויסנט, שרפה כ-25 מיליון דולר תוך כשנה וחצי. כך עולה מהסכם המיזוג בין החברות וכפי שנכתב ב-TheMarker.com לפני כחודש וחצי. בשנת 2000 הפסידה החברה כ-18 מיליון דולר ובמחצית הראשונה של השנה הפסידה למעלה מ-7.2 מיליון דולר.

בשיחה עם TheMarker.com בתחילת יולי אמר אורן זאב, מקרן אייפקס ישראל: "כמו בהרבה מקרים בגיוסים כאלה, חלק מהכסף נאכל לפני הגיוס על ידי הלוואות גישור שניתנו לחברה והתחייבויות שנטלה על עצמה. למעשה, החברה התחילה עם 19 מיליון דולר. זמן קצר אחרי הגיוס eMation ביצעה רכישה שמומנה בחלקה - 4 מיליון דולר - במזומן. כך נשארנו עם 15 מיליון דולר".

"שאר הכסף באמת נשרף. החברה רצה מהר בשנת 2000 בגלל שהרגשנו שזאת הזדמנות גדולה מאוד. לא יכולנו לדעת כמה עמוק יהיה משבר המימון. לא חזינו את מה שיקרה. שרפנו מיליון וחצי דולר לחודש ואף יותר", הוסיף זאב. אימיישן הוקמה בשנת 88' בישראל כפי.סי סופט. בשנת 2000 שינתה את שמה לאימיישן. החברה פיתחה תוכנה המאפשרת לשלוט מרחוק באמצעות האינטרנט בפעולתם של מכשירים באתרים מרוחקים ולפקח עליהם - ענף המכונה DRM - Device Relationship Management.

במאי 2000 השלימה החברה גיוס של 24 מיליון דולר על פי שווי של כ-70 מיליון דולר, אחרי הכסף. בין החברות שהשקיעו בחברה: קרנות ההון סיכון מופת, אייפקס, וולדן, ג'מיני, פטריקוף ונומרה היפאנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully