וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ סלושן מקבוצת מיחשוב ישיר ימוזג בוימטיקס של קרדן טכנולוגיות במסגרת עסקת החלפת מניות

צורי דאר

20.8.2001 / 11:12

וימטיקס מפתחת טכנולוגיה לצמצום קבצי וידיאו; המיזוג יאפשר העברת וידיאו לתשתית סלולר

חברת הסטארט אפ סלושן (Cellution) מקבוצת מיחשוב ישיר מערכות , משלימה בימים אלה מהלך מיזוג עם חברת וימטיקס (Vimatix) מקבוצת קרדן טכנולוגיות במסגרת עסקת החלפת מניות. פרטי העסקה לא פורסמו.

כפי שפורסם ב-TheMarker.com לפני כשבוע, בשבועות האחרונים התנהלו מגעים בין מיחשוב ישיר מערכות לבין קרדן טכנולוגיות למיזוג סלושן עם סטארט אפ בעל פעילות משלימה. היום התברר כי מדובר בחברת הסטארט אפ וימטיקס מרחובות, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה לצמצום קבצי וידיאו.

וימטיקס פיתחה טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת ייצוג וקטורי של תמונות וקבצי וידיאו. בטכנולוגיה זו נוצרים קבצי וידיאו (קליפים) באורך של 10-30 שניות, שגודלם 1.2 קילו-בייט בלבד - פחות מאחוז מהסטנדרטים הדחוסים ביותר המוכרים כיום.

את הטכנולוגיה פיתח צוות מתמטיקאים בראשות פרופ' יוסי יומדין ממכון וייצמן ואוניברסיטת בן גוריון. טכנולוגיה זו משתלבת בטכנולוגיית השרתים שפותחה על ידי סלושן, המאפשרת העברת קבצי הווידיאו בשיטת ה-VIM על גבי הרשתות הקיימות - 2G, ללא התאמות מיוחדות.

מנכ"ל סלושן, ד"ר אבי שמש, אמר כי שילוב הטכנולוגיות יאפשר העברת קבצי וידיאו קצרים ופרסומות לסלולר. עוד אמר שמש כי 6 מתוך 12 עובדי סלושן יעברו לוימטיקס והשאר ימשיכו לעבוד במיחשוב ישיר. בסה"כ תעסיק החברה המאוחדת 36 עובדים והיא תנוהל על ידי מנכ"ל וימטיקס, אמנון שרף.

חברת סלושן, שהוקמה בשנת 2000, פיתחה פלטפורמה מבוססת WAP לניהול יישומים על תשתית סלולר, כשליחת הודעות, משחקים, שירותי תוכן ושירותים פיננסיים. בין השאר מאפשרת המערכת למפעילי הסלולר לספק ללקוחות העסקיים שלהם שירותי גישה ליישומים הספציפיים, בהם יישומי ERP (ניהול משאבי הארגון), CRM (ניהול קשרי לקוחות) וארגוניות.

לפני כ-3 חודשים חתמה סלושן על הסכם בשווי של כ-5 מיליון דולר עם קבוצת Telcom America, המאגדת 6 מפעילים סלולריים בדרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully