וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות להרשעת רמון בביצוע מעשה מגונה: אולמרט הביע צער עמוק; באיחוד הלאומי מברכים; בש"ס מצטערים

גדעון אלון

31.1.2007 / 13:37

ח"כ אלדד: ממשלת אולמרט היא המושחתת והעבריינית מכל בתולדות ישראל; השר ישי: רמון יחסר לי בנוף העשייה



מיד אחרי היוודע פסק הדין במשפטו של חיים רמון החלו להגיע תגובות מהמערכת הפוליטית. גורמים בלשכת ראש הממשלה אהוד אולמרט מסרו כי, אולמרט הביע צער עמוק על הרשעת רמון.



יו"ר הקואליציה, אביגדור יצחקי, אמר כי: "אני מצטער בשביל חבר; אני מקווה שרמון ייאבק ויוכיח את חפותו".



אריה אלדד (האיחוד הלאומי-מפד"ל) אמר כי "פסק הדין מהווה עוד מסמר בארון הקבורה של ממשלת אולמרט. זו ממשלה מושחתת ועבריינית מכל שידעה ישראל בתולדותיה. הממשלה צריכה להתפטר ויש ללכת לבחירות כדי לנקות את האורוות". אורי אריאל (האיחוד הלאומי-מפד"ל) אמר כי "הרשעת רמון היא כתם נוסף על אופיה ודמותה של קדימה. זו מפלגה תחת אזהרה שהציבור מאס בה".



ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד) כי הרשעתו של רמון מחייבת לשקול הכנסת שינויים בחוק בדבר הטרדות מיניות. "לא ייתכן שאי-הבנה סתמית בין גבר לאשה שגרמה אי נוחות חריפה לאחד מהם תסתיים בהרשעה. יש לשקול מרכיב של תוקפנות וכפייה, תנאי הכרחי להגדרת העבירה", אמר.



אלי ישי, סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת (ש"ס) אמר כי "צר לי על הרשעת רמון. מדובר במנהיג ציבורי ופוליטי בעל שיעור קומה שתרם רבות למערכת הפוליטית בישראל. אני סמוך ובטוח כי רמון ינצל את זכות הערעור שעומדת לרשותו". ישי הוסיף כי רמון יחסר לו בנוף העשייה המיניסטריאלית. "לא ירחק היום והשר רמון ישוב לתרום למדינה", אמר.



גם מחוץ למערכת הפוליטית התקבלו תגובות שונות.



התובעת במשפט רמון, אריאלה סגל-אנטלר: "זהו מסר נורמטיווי ליציבור - נשיקה היא מעשה מגונה. זה לא נופל בתחום האפור; המסר לציבור ברור ובנסיבות האלו זה מעשה חמור ביותר".



מנכ"ל איגוד מרכזי סיוע אמר כי "התרגשתי כששמעתי על הרשעת רמון; זה מסר ברור שיש מרחק רב בין חיזור לבין ניצול יחסי סמכות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully