וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואר ישראל בחרה ביבמ להוביל את התקנת מערכת ה-SAP; עלות יישום הפרויקט - 13 מיליון שקל

רפאל פוגל

31.1.2007 / 13:50

אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: במהלך השנה נשקיע 63 מיליון שקל בתחום המחשוב



חברת דואר ישראל הודיעה אתמול כי בחרה בחברת יבמ להוביל פרויקט ענק של התקנת מערכת SAP, במסגרת שדרוג מערכות המחשוב שלה. הבחירה ביבמ התקבלה לאחר שפורסם מכרז, אליו ניגשו גם החברות EDS ו. עלות יישום הפרויקט מסתכמת בכ-13 מיליון שקל.



מנכ"ל דואר ישראל, אבי הוכמן, אמר כי יישומו של הפרויקט החדש הוא צעד מתבקש והכרחי לחברה, העומדת בימים אלה בפני אתגרים שיווקיים וטכנולוגיים רבים. לדברי הוכמן, במהלך השנה הנוכחית תשקיע דואר ישראל בנושא המחשוב 63 מיליון שקל; הפרויקט הנוכחי הוא חלק מן ההשקעה המסיווית בתחום המחשוב.



כתוצאה מהתקנת המודול הפיננסי של המערכת, תוחלף תוכנת הנהלת החשבונות של החברה, וזו תשאף לקבל תמונה יומית ומעודכנת של כל ההכנסות וההוצאות. המערכת תאפשר גם ניהול שיטות מתוחכמות של תמחור, בקרה תקציבית, ניהול מרכזי רווח, תכנון תקציבי, בדיקת רווחיות ועוד.



המערכת החדשה צפויה לפשט תהליכים מורכבים של רכישה, אחזקת ציוד ומבנים, ניהול מלאי ומצאי, פיקוח על פרויקטים ועוד. כמו כן, תסייע המערכת בכל הקשור לניהול הנכסים הרבים של החברה.



בתחום המכירות, ניתן יהיה לפקח באמצעות התוכנה על שיווק המוצרים של החברה, על לקוחות וספקים של החברה, על ניהול אפקטיבי של מחירונים, ועוד.



סמנכ"ל מערכות מידע בדואר ישראל, רלי מרידור, מסרה כי בעקבות המעבר של רשות הדואר למעמד של חברה ממשלתית, הובלט הצורך בשדרוג כל התשתיות המחשוביות, בעיקר בהיבטים הפיננסיים והלוגיסטיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully