וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייפן: ירידה של 16% בהכנסות ל-14 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

31.1.2007 / 14:05

הרווח הנקי - 6.3 מיליון דולר - ירד ב-27% מהרבעון הקודם והמקביל. נשיא החברה קובי רוזנגרטן מסיים את תפקידו

לאחר תשע שנים בהן מסתובב קובי רוזנגרטן במסדרונות סייפן, הודיעה היום החברה על פרישתו מתפקיד הנשיא בשל "רצונו להמשיך הלאה להזדמנויות חדשות ולבלות זמן רב יותר עם משפחתו", כך בלשון החברה, בהודעה על תוצאות הרבעון הרביעי. סייפן הדגישה כי רוזנגרטן מסיים את תפקידו מרצונו, אבל העובדה היא שהוא מפנה את כס הנשיא בתקופה קשה עבור חברת טכנולוגיות השבבים הישראלית.

תוצאות הרבעון הרביעי של סייפן שפורסמו היום מעידות על ירידה חדה בהכנסות, כתוצאה מסיום החוזה עם יצרנית השבבים קימונדה באוקטובר האחרון, והחברה צפויה להמשיך לסבול מסיום החוזה הזה גם במהלך 2007 לפחות.

פונקציית הנשיא בסייפן היא מרכזית, אולי שלא כמו ברוב החברות האחרות. בועז איתן, מייסד החברה והמנכ"ל, ידוע בחיבתו לחלוק הלבן ולזמן הרב שהוא מבלה במעבדות סייפן, כך שרוזנגרטן היה פונקציה עסקית מרכזית בסייפן.

סייפן דיווחה היום על ירידה של 16% בהכנסות מול הרבעון המקביל, וירידה של 11% ביחס לרבעון הקודם, לרמה של 14 מיליון דולר. ההכנסות התקבלו בתוך הטווח שמסרה החברה בתחזית לפני שלושה חודשים - 14.3-13.6 מיליון דולר, ומעט מעל לתחזית ממוצעת בוול סטריט להכנסות של 13.9 מיליון דולר.

הרווח הנקי היה 6.3 מיליון דולר, 20 סנט למניה, ירידה של 27% מהרבעון המקביל והקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully