וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ סרנדיפיטי הציגה מוצר ראשון: WorkLight - שרת תוכנה ארגוני

גיא גרימלנד

31.1.2007 / 14:42

המוצר מספק לעובדים וללקוחות גישה מאובטחת למידע ביישומים שונים בארגון, באמצעות Web 2.0



חברת הסטארט אפ סרנדיפיטי הציגה אמש בתערוכת DEMO 2007 בקליפורניה את מוצרה הראשון, הקרוי WorkLight. המוצר הינו שרת תוכנה ארגוני המספק לעובדים וללקוחות גישה מאובטחת למידע היושב ביישומים שונים בארגון, באמצעות טכנולוגיות Web 2.0.



WorkLight מאפשר לעובדים גישה למידע באמצעים פופולריים כמו RSS, אפליקציות Ajax, גאדג'טים ומערכות מסרים מידיים. לדוגמה - נתונים על רמות מלאי, חשבוניות, מכירות ותיקי השקעה של לקוחות, יהיו זמינים לכל משתמש בדף האישי שלו ביאהו או גוגל או באמצעות עדכוני RSS. בנוסף, ניתן לשמור מידע תפעולי באמצעות bookmarks, לסמנו על ידי תגיות ולשתפו עם עובדים אחרים - בדיוק כפי שנעשה כיום עם לינקים לדפים בווב.



"סרנדיפיטי היא החברה הראשונה המציעה פיתרון שמאפשר לעובדי מידע בארגון לבנות לעצמם הקשר בעל משמעות למידע המאוחסן במאגרים רבים נפרדים", אמר שחר קמיניץ, מייסד ומנכ"ל סרנדיפיטי. עלות רשיונות למוצר WorkLight מתחילה ב-10 דולר למשתמש לחודש. אחד המוצרים המתחרים בסרנדיפיטי שייך לגוגל, שפיתחה את Google OneBox for Enterprise, שמאפשר גישה לנתונים מיישומיים ארגוניים דרך הווב.



סרנדיפיטי נוסדה על ידי קמיניץ ויובל טרסי בפברואר 2006. קמיניץ שירת ביחידת המודיעין 8200. לאחר מכן עבד באמדוקס, ובהמשך היה מעורב בהקמת מספר חברות סטארט אפ. אחר כך שימש כשותף עצמאי בקרן ההון סיכון ג'מיני, שם ניסה לקדם את האג'נדה של חיבור עולם התוכנה עם עולם האינטרנט. בתחילת 2006 פרש קמיניץ מג'מיני לטובת סרנדיפיטי.



הצלע השלישית בחברה הוא דיוויד לבנדה (43), המשמש כסמנכ"ל השיווק. לבנדה עבד 4.5 שנים בביזנס ליירס, שנמכרה לנטגריטי תמורת 42.5 מיליון דולר. לאחר מכן עבר לעבוד ב-Vsecure שנמכרה לרדוור תמורת 15 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully