וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גייטס: ויסטה היא המפתח לעידן מחשוב המולטימדיה

IDG

31.1.2007 / 16:56

מנכ"ל מיקרוסופט: נמכור פי 5 עותקים של ויסטה בחודשים הקרובים מאשר נמכרו בתקופה מקבילה לאחר השקת Windows 95



בדיוק כפי שגרסת Windows 95 בישרה את תחילתו של עידן האינטרנט, Windows Vista, שתשוחרר במהלך היום והלילה לשוק הפרטי ברחבי העולם, מכינה את הבימה לעידן בו יהפוך המחשב האישי למוקד פעילויות המולטימדיה, כך הסביר יו"ר מיקרוסופט ביל גייטס, בניו יורק אתמול.



Windows 95, ששוחררה לפני 12 שנה, היתה הגרסה הראשונה של מערכת ההפעלה שכללה בתוכה את ה-Internet Explorer, "מאפיין אלמוני" בשעתו, הסביר גייטס באירוע ההשקה של ויסטה ושל Office 2007. הדברים אותם אנשים עושים היום עם המחשב האישי כגון שמירה ועריכת תמונות וסרטי וידיאו היו אז בקושי במסגרת העתיד הנראה לעין. כל זה עומד להשתנות עם ויסטה, אשר הופכת את כל הפעולות הללו לסטנדרט ומאפשרת למחשב האישי להפוך למרכז המולטימדיה של הבית.



גם מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, הישווה בין ויסטה ל-Windows 95. הוא צופה כי מיקרוסופט תמכור פי 5 עותקים של ויסטה במהלך החודשים הקרובים מאשר נמכרו בתקופה מקבילה לאחר השקת Windows 95.



"ב-1995 ה-PC היה בודד - לאנשים לא היו טלפונים ניידים או מצלמות דיגיטליות", אמר באלמר. "ואילו היום, 12 שנה מאוחר יותר, ישנם מוצרי טכנולוגיה רבים. המוצר שיחבר את כולם ביחד - את החומרה, התוכן והקישוריות לאינטרנט - הוא בעצם המחשב המריץ Windows".



לא במקרה מרבים במיקרוסופט להשוות בין ויסטה לבין קודמתה, Windows 95. בחברה מקווים כי ההשקה הנוכחית תהיה פורצת דרך לפחות כמו שנתפסה בשעתה השקת Windows 95.



התור לאורך רחוב ברודווי בכניסה לאולם החל להשתרך זמן רב לפני תחילת אירוע ההשקה, ורבים מן המוזמנים חיכו בקור המקפיא של ניו יורק כשעה וחצי. אולי מסיבה זאת האירוע היה דל בתוכן ממשי ועשיר בברק ופאר. גם גייטס וגם באלמר לא האריכו בדברים, ובעיקר הודו לשותפים האסטרטגיים שלהם כמו אינטל והיולט-פקארד. חבילת ה-Office 2007, שהושקה אף היא, כמעט ולא הוזכרה. את מירב הזמן על הבמה עשתה להקת הרוק Angels & Airwaves שהנעימה את זמנם של הנוכחים - ברובם עובדי החברה ואנשי הבדיקות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully