וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים לא מצליח למכור את כרטיס הסנטוריון

רם דגן

1.2.2007 / 7:26

המחיר ההתחלתי של הכרטיס היה 2,000 דולר. הבנק הפחית את המחיר ל-1,000 דולר בשל אי הביקוש לכרטיס

לפני ארבעה חודשים השיקה חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים, ישראכרט, את כרטיס האשראי העולמי היוקרתי סנטוריון. הכרטיס שמונפק על ידי חברת כרטיסי האשראי הבינלאומית אמריקן אקספרס נחשב למותג היוקרתי ביותר של החברה, ומיועד ללקוחות עשירים. הכרטיס אמור להתחרות במותג הפלטינום המוצלח של ויזה.

ואולם, כוונות לחוד ותוצאות לחוד. בשטח נראה שהפועלים מתקשה לשווק את הכרטיס היקר. עם השקת הכרטיס הצהירה ישראכרט כי דמי החבר השנתיים שייגבו מלקוחות שיבקשו להחזיק בכרטיס יהיו 2,000 דולר. ל-TheMarker נודע כי באחרונה החליטה הנהלת הפועלים להפחית באופן משמעותי את עלות הכרטיס ל-1,000 דולר (הנחה של 50%). מכיוון שזהו כרטיס בינלאומי יצטרך הבנק לסבסד את העלות שלו, כך שהוא יצטרך לשלם לישראכרט את ההנחה ללקוחות.

הסנטוריון נחשב לאחד ממותגי האשראי היוקרתיים בעולם. הכרטיס מבטיח למי שמחזיק בו שורה של הטבות ופינוקים ייחודיים. למשל, בעל הכרטיס יכול לשריין כרטיס קולנוע להקרנת בכורה עולמית של סרט מבוקש, להזמין מטוס (או מסוק) פרטי, להיכנס לכל הטרקלינים היוקרתיים בשדות התעופה בעולם, וליהנות מכיסוי ביטוחי בהיקף של 10 מיליון דולר.

דוברת בנק הפועלים מסרה בתגובה: "איננו נוהגים להתייחס לנושא הטבות שאנו נותנים ללקוחותינו, חברי מועדון הפלטינום, מועדון היוקרה של בנק הפועלים". מחברת ישראכרט נמסר כי "העלות השנתית של כרטיס האשראי אמריקן אקספרס סנטוריון הוא 2,000 דולר, תמורתם זכאי מחזיק הכרטיס לשני כרטיסים נוספים - לחיוב חשבון אישי, עסקי, בן או בת זוג, ילדים והורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully