וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילה בשכונה 13 בקיסריה נמכרה ב-2.3 מיליון דולר

אריק מירובסקי

1.2.2007 / 10:30

מדובר בעסקת שיא עד כה לנדל"ן בשכונה, שנחשבת לאחת הזולות ביישוב

וילה בשכונה 13 המזרחית של קיסריה נמכרה באחרונה ב-2.3 מיליון דולר. מדובר בעסקת שיא עד כה לנדל"ן בשכונה, שנחשבת לאחת הזולות ביישוב.

קיסריה, כמו יישובים חופיים אחרים, מחולקת היום לשני שווקים: תושבי החוץ מתעניינים בעיקר בשכונות הוותיקות של קיסריה, שממוקמות במערב היישוב, וקרובות יותר לים. עם זאת, עקב גובהן הנמוך, רק מחלק מהנכסים נשקף נוף לים, וגם מהם - רק מקומות שניות. שכונות 2 ו-6 הן השכונות הקדמיות ביותר לים שמחלק מהנכסים שלהן נשקף נוף. בקו השני לחוף נשקף נוף לים מחלקים משכונות 8 ו-10.

זו הסיבה לכך שהמחירים בשכונות הוותיקות עלו מאוד באחרונה ומחירי מגרשים של 1.2 דונמים בשכונות הללו מגיעים אף ל-2 מיליון דולר, מחירים שדומים למחירי מגרשים בכפר שמריהו.

שכונה 13 היא הסמל המובהק של השוק השני בקיסריה, זה שמופנה רובו ככולו לקהל הישראלי. היא המרוחקת ביותר מהים, סמוכה יותר לכביש החוף, שטחי המגרשים בה קטנים משמעותית מאלה של קיסריה הוותיקה (600 מ"ר ודונם), והבנייה בה צפופה יותר.

הדבר בא לידי ביטוי במחירי המגרשים במקום: בעסקות שבוצעו ב-2006, נרכשו מגרשים של 600 מ"ר בסביבות 350 אלף דולר ומגרשים של דונם נרכשו ברמות של 625-890 אלף דולר.

זו הסיבה שהעסקה, שבה רכש תושב חוץ וילה של 600 מ"ר בנוי על מגרש של דונם ב-2.3 מיליון דולר, מעוררת עניין רב בקיסריה. מתווכים מדגישים כי המחיר הוא שילוב של מיקום הגובל במגרשי הגולף, שטח בנוי רב ובנייה יוקרתית ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully