וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 משרדי פרסום עלו לגמר במכרז על תקציב עיריית ת"א

איילה צורף

1.2.2007 / 14:32

מקאן אריקסון קיבל את הציון הגבוה ביותר עד כה; אחריו, בפער קטן, מדורג זרמון גולדמן והשלישי הוא יהושע TBWA

שלושה משרדי פרסום עלו לגמר במכרז על תקציב עיריית תל אביב בגובה 7 מיליון שקל. משרד הפרסום מקאן אריקסון קיבל את הציון הגבוה ביותר עד כה. אחריו, בפער קטן, מדורג זרמון גולדמן והשלישי הוא יהושע TBWA. יהושע הוא משרד הפרסום שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.

למכרז ניגשו, בשלב ראשון, 12 משרדי פרסום בהם גם: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, גיתם, פובליסיס-אריאלי, פוגל אוגלבי ויורו ת"א. חלקם פרשו בדרך, וחלקם לא הצליחו להעפיל לשלב הגמר.

דובר העירייה, הלל פרטוק, אמר כי "בעבר מכרז הפרסום העירוני היה מבוסס על מחירי מדיה בלבד, אולם לפני כמה שנים שונתה המתכונת וכעת ניתנת למשרד הפרסום האפשרות לקבל ניקוד על איכות המשרד ויכולותיו וכן על קריאייטיב. ההיענות המוגברת היום מעידה יותר מכל על קפיצת הדרך שעשתה העירייה בשנים האחרונות. היום, תקציב הפרסום של העיר תל-אביב יפו הוא תקציב נחשק".

במשרדי הפרסום הגדולים אלו שלא עלו לשלב הגמר - ישנה תרעומת אודות הדרך בה מנהלת העירייה את המכרז. הטענה העיקרית כי האופן בו מחשבת העירייה את הניקוד אודות הצעות מחירי הפרסום, אינו ברור, ואינו חד משמעי.

בתום המכרז ייבחר משרד פרסום שיטפל בתקציב הפרסום של העיר, יערוך את מהלכי המיתוג שלה ויהיה אחראי על טיפול שיווקי באירועים מיוחדים למשך ארבע השנים הקרובות. למשרדי הפרסום נמסר כי התקציב צפוי לגדול משמעותית בשנתיים הקרובות - לקראת 2009 - אז ייערכו בעיר "חגיגות המאה".
המכרז מורכב משלושה שלבים: בדיקת תנאי סף וניקוד איכות, הצעת מחיר (העמלות שיקבל המשרד שיזכה יהיו 12%-7%, לא כולל עמלות יתר) ופרזנטציה. הזוכה יהיה משרד הפרסום שיצבור את מרב הנקודות בשלושת המרכיבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully