וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר קפיטל במגעים להשקעת 10 מיליון דולר בדי-פארם

הארץ

21.8.2001 / 7:58

משקיעה נוספת בגיוס של די-פארם תהיה כלל תעשיות ביוטכנולוגיות, שתשקיע 6-8 מיליון דולר

מאת אורה קורן

קרן ההשקעות האמריקאית קר קפיטל, הנחשבת לאחת הקרנות המובילות בארה"ב בתחום מדעי החיים, מובילה את גיוס ההון של חברת די-פארם - כך אמרו מקורבים לגיוס; לדבריהם, הקרן צפויה להשקיע 10-7 מיליון דולר בחברה. בדי-פארם סירבו להגיב לידיעה.

די-פארם עורכת גיוס הון פרטי בהיקף של 30-20 מיליון דולר, לפי שווי של 60 מיליון דולר לפני הכסף. הגיוס האחרון של החברה התבצע לפי שווי של 50 מיליון דולר לאחר הכסף. היקף הגיוס יקבע אם שווי החברה אחריו יהיה 80 מיליון דולר או 90 מיליון דולר. סגירת הגיוס בערכים אלה תחשב הצלחה, מכיוון שמתחילת השנה ירד שווי חברות מתחום הביוטכנולוגיה בשיעור של עד 50%.

משקיעה נוספת בגיוס של די-פארם תהיה כלל תעשיות ביוטכנולוגיות, שתשקיע 8-6 מיליון דולר (בנוסף ל-10 מיליון דולר שהשקיעה בסבבים קודמים) כדי לשמור על אחזקתה (20%) בחברה. מגעים מתקיימים גם עם קרן ג'מיני, בעלת המניות השנייה בגודלה (10%) בדי-פארם. לבעלי המניות בחברה תצטרף חברת קונרס מקבוצת שרם פודים קלנר בהשקעה של כ-3 מיליון דולר.

די-פארם נוסדה ב-93' על ידי ד"ר אלכס קוזאק, המכהן כנשיא ומנכ"ל החברה. בשלושה גיוסים פרטיים שערכה החברה הושקעו בה 23 מיליון דולר. הגיוס האחרון נערך ב-98', לפי שווי חברה של 50 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי מחליף תוכנית להנפקה ציבורית ראשונה בשוקי ההון, שנדחתה על רקע משבר ההיי-טק העולמי. די-פארם פיתחה טכנולוגיה המאפשרת העברת תרופה בגוף ופירוקה רק באתר המחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully