וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק קרוב לרכישת מנרב לפי שווי של 90 מיליון ד'

רם דגן

4.2.2007 / 6:57

מקורביו של איש העסקים: גאידמק מעוניין לבצע בישראל רכישות משמעותיות של נדל"ן מניב

ארקדי גאידמק, בעלי השליטה במנרב ומשפחת קוזניצקי קרובים לסיכום על מכירת השליטה בחברת הנדל"ן לפי שווי של 90 מיליון דולר. לפי הסיכום המתגבש, ירכוש גאידמק 69% ממניות החברה. משפחת קוזניצקי, שמחזיקה כיום בכ-74% מהחברה, תיוותר עם אחזקה של 5%. מקורבים לגאידמק אמרו כי הוא לא יסתפק במנרב, אלא מעוניין לבצע רכישות נדל"ן מניב משמעותיות נוספות בישראל.

לפני כשבועיים פורסם ב-Themarker דבר המגעים בין משפחת קוזניצקי לגאידמק, אך הצדדים הכחישו. בנוסף, נכתב כי מנרב מנהלת מגעים במקביל למכירת מגדל הקריה לחברת אפריקה ישראל. מניית מנרב זינקה בכ-25% בעקבות המגעים למכירתה.

מנרב ממשיכה עתה לנהל מגעים עם אפריקה ישראל למכירת חלקה (50%) במגדל הקריה שממול מרכז עזריאלי בתל אביב לפי שווי של כ-1.15 מיליארד שקל. בשוק העריכו כי לב לבייב, בעל השליטה באפריקה ישראל, שמחזיקה ב-50% הנותרים במגדל הקריה, מבקש לרכוש את חלקה של מנרב במגדל בכדי להימנע ממצב של שותפות עם גאידמק. עם זאת, בסביבת גאידמק טענו כי רכישת מנרב מתבצעת מתוך רצונו לפתוח עם לבייב דף חדש לקראת שיתופי פעולה נוספים בעתיד. מנרב ואפריקה ישראל אמורות לבנות יחד את בית הסוהר הפרטי הראשון בישראל.

מנרב נחשבת אחת מחברות הנדל"ן הוותיקות והמובילות בישראל. החברה פועלת בתחום הבנייה למגורים, למסחר, לתעשייה ולתשתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully