וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכר פנימי בדל: החברה סיימה את 2006 בתוצאות דלות

סוכנויות הידיעות

4.2.2007 / 14:07

המזכר פורסם בעיתון "אוסטין אמריקן סטייטסמן". דל תבטל את הבונוסים לשנת 2006 ויקצץ במנהלים

מייקל דל, המייסד וכעת המנכ"ל החוזר של חברת דל, שלח מזכר פנימי לעובדי ענקית המחשבים. במזכר הודיע דל כי הוא מבטל את הבונוסים לשנת 2006, ובמקומם יעניק העלאות שכר. בנוסף כתב דל כי יקצץ במשרות הניהוליות בחברה, במטרה לחסוך בעלויות ולהביא את החברה למצב של הובלה בשוק. את המזכר פירסם העיתון האמריקאי "אוסטין אמריקן סטייטסמן".

במזכר נרשם כי דל לא ישכור מנכ"ל אחר במקומו, אלא ישים דגש על ייצור ופיתוח מהירים של מוצרים חדשים ועל הרחבת פעילויותיה של החברה, כדי להגדיל את אפשרויות הצמיחה. דל כתב כי החברה תבנה, תבנה במשותף ותרכוש נכסים שונים, במטרה להגדיל את אפשרויות הצמיחה שלה.

דל הוסיף וכתב שהחברה סיימה את שנת 2006 במאמצים רבים, אבל בתוצאות דלות. "זה מאכזב ולא מקובל", הדגיש דל. לסיכום, כתב: "מצפים לנו כמה רבעונים קשים. לא הגענו למצב הזה בין לילה וגם לא נצא ממנו בין לילה".

בסוף השבוע שעבר הודיע מייקל דל, מייסד ענקית המחשבים דל, כי יחזור להוביל את החברה שהקים. דל יחליף את קווין רולינס כמנכ"ל החברה, כחלק מארגון מחדש של דל במטרה להיאבק על נתח השוק שלה בארה"ב. רולינס גם יפרוש מתפקידו כדירקטור בחברה.

פיטוריו של רולינס וחזרתו של דל היו צפויים בוול סטריט. מאז סוף 2005 נכנסה דל לצרות כלכליות, אשר כללו האטה בצמיחת מכירותיה; אובדן נתח שוק למתחרות כמו HP; ובעיות חשבוניות, שהביאו בסופו של דבר גם לפתיחת חקירות נגדה.

דל פירסמה אזהרת רווח לרבעון הנוכחי, וציינה כי תוצאותיה הכלכליות עלולות להיות נמוכות מההערכות. נתחה של דל משוק המחשבים העולמי הצטמצם ל-14.7% ברבעון הרביעי של 2006, לעומת נתח של 17.5% ברבעון המקביל ב-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully