וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT מגייסת 600 עובדים למערך שירות הלקוחות

ערן גבאי

5.2.2007 / 10:32

בכבלים מודעים היטב לבעיה במערך השירות של החברה, שהקשה על גיוס ושימור מנויים בשנים האחרונות

עם קשר או בלי קשר לעקיצה האחרונה שיצאה מכיוונו של מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, בעניין רמת השירות הבעייתית בחברת הכבלים, מודיעה היום חברת הכבלים על גיוס של 600 עובדים חדשים למערך השירות.

בכבלים מודעים היטב לבעיה במערך השירות של החברה, שהקשה עליה לגייס ולשמר מנויים במהלך השנים האחרונות. כבר בעידן המנכ"ל הקודם, רם בלינקוב, דובר רבות על הצורך הדחוף של הכבלים להעלות את רמת השירות שמספקת החברה למנוייה, אך דבר לא נעשה.

היום, אחרי שהושלם המיזוג בין שלוש חברות הכבלים, ואחרי שהמנכ"ל החדש, דוד קמיניץ, שם לו למטרה לנצל את חלון ההזדמנויות שבו חברת הלוויין המתחרה אינה יכולה לספק סל שירותים מלא (טלוויזיה, טלפוניה ואינטרנט), החליט קמיניץ לשדרג מיידית את מערך השירות בחברה.

עם תום המהלך, יגדל מספר העובדים במחלקת השירות בכבלים ל-2,300 איש. ברור שבתוכניות העבודה של קמיניץ הוא רצה לראות דברים אחרת, וחשב על הפחתה משמעותית במספר העובדים בחברת הכבלים כך שהחברה תוכל להתייעל ולשפר את המאזן הרעוע שלה, אך הוא הבין כי שם המשחק היום בשוק התקשורת הוא השירות, ואם לא ישדרג את המערך, הוא יתקשה למנף את ההזדמנויות העסקיות שבדרך.

נזכיר כי רק לפני שבועיים הצהיר קמיניץ כי בכוונת הכבלים להיכנס ולפעול כשחקן סלולר נוסף בישראל שעושה שימוש בתשתית חברות הסלולר הקיימות (MVNO). מהלך כזה אם יצא אל הפועל יחייב קפיצת מדרגה של ממש בסטנדרט השירות של הכבלים.

במסגרת השינוי עליו מצהיר כעת קמיניץ, צפויה החברה לצאת בקמפיין נרחב באינטרנט ברדיו ובעיתונות בעלות מעורכת של כ-1.5 מיליון שקל.

מהלך זה מצטרף לשינויים נוספים אשר בוצעו לאחרונה במערך השירות של החברה, כאשר בין היתר הועבר תחום התמיכה הטכנית באינטרנט למוקד החברה בנשר, והוא מנוהל מקצועית על ידי חברת תקשוב - מהלך דומה לזה שבוצע בחברת ברק, אותה ניהל קודם לכן קמיניץ. מהלך זה איפשר לחברת HOT פיקוח ומתן שירות טוב יותר עבור לקוחותיה. במסגרת זו הכשירה HOT כ-200 נציגי תמיכה אשר עוברים סדנאות שירות נרחבות והכשרות מקצועיות מעמיקות.

דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT: "עם גמר המיזוג של חברות הכבלים, אנו נמצאים בעיצומה של מהפכת שירות הכוללת את איחודן של המערכות הטכנולוגיות, הרחבת מערכי שירות הלקוחות ושדרוגן והעברת מגוון הדרכות וסדנאות בקרב עובדי החברה כולם. מדובר במהלך מורכב וממושך, אך אין לי ספק כי מהפכת השירות המתחוללת בימים אלה תהפוך את HOT לחברה מובילה גם בתחום השירות ללקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully