וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווי זהב קיבלה רשיון לאספקת שירותי VOB

ערן גבאי

5.2.2007 / 12:16

החברה כבר השקיעה בשירות כ-30 מיליון שקל. סטלה הנדלר: הכניסה לתחום מהווה מנוע צמיחה חשוב

חברת קווי זהב היא הראשונה שקיבלה את הרשיון לאספקת שירותי טלפוניה באינטרנט. משרד התקשורת העניק לקווי זהב את הרשיון לספק שירותי טלפוניה פנים ארצית על בסיס טכנולוגיית האינטרנט (VoB - Voice over Broadband). קווי זהב היתה גם ספקית האינטרנט הראשונה שנכנסה לפעילות בתחום, בהשקעה של 30 מיליון שקל כבר לפני שנתיים, במסגרת רשיון זמני.

עד כה גייסה קווי זהב כ-13 אלף לקוחות פרטיים ועוד כמה עשרות לקוחות עסקיים בקידומת 072. כמות זו של לקוחות היוותה את תקרת הכמות שהותרה על ידי משרד התקשורת. עם קבלת הרישיון, החל מהיום, רשאית קווי זהב להציע את השירות החדש ללא הגבלה.

סטלה הנדלר, מנכ"לית קווי זהב, מסרה כי היא מברכת על ההחלטה החשובה והמקצועית של שר התקשורת וצוות משרדו, עם פתיחת שוק הטלפוניה הפנים ארצית לטכנולוגיית ה-VoB: "החלטה זו מרחיבה את התחרות בשוק התקשורת הפנים ארצית ומאפשרת לצרכן הפרטי מגוון רחב יותר של חלופות. העובדה ששוק השיחות הפנים ארצי ממשיך להיפתח לתחרות היא בשורה גדולה לצרכן הישראלי. הכניסה לתחום הטלפוניה הפנים ארצית מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור החברה הממוזגת עם אינטרנט זהב. המהלך יאפשר הרחבת סל שירותי התקשורת שמספקת החברה ונמשיך להשקיע בתחום".

שירות הטלפון של קווי זהב הוא ללא תשלום חודשי קבוע, ושיחות בין כל מנויי קווי זהב הן ללא תשלום. כמו כן, מגוון שירותים מתקדמים ניתנים אף הם ללא תשלום, וביניהם תא קולי, שיחה מזוהה, שיחה ממתינה ויישומים כמו סינון שיחות סלקטיווי, עקוב אחרי, וניהול תכונות באמצעות האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully