וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UNISFAIR תקים ותפעיל ירידי תעסוקה וירטואליים עבור "ניו יורק טיימס", Stepstone ו-Asiaone

עינב בן יהודה

21.8.2001 / 14:32

ירידי התעסוקה יעלו לאוויר בחודשים דצמבר-פברואר; היקף כל אחד מהחוזים 100-200 אלף דולר

UNISFAIR, המוחזקת בשיעור של 41% על ידי בי.וי.אר טכנולוגיות , חתמה לאחרונה על חוזים להקמה והפעלה של ירידי תעסוקה וירטואליים עבור "ניו יורק טיימס", Stepstone ו-Asiaone.

מנכ"ל החברה, גיא פיקרז, מציין כי היקף כל אחד מהחוזים, בשלב הראשוני, נע בין 100 אלף דולר ל-200 אלף דולר. פיקרז מוסיף כי יריד התעסוקה של "ניו יורק טיימס", יעלה לאוויר במהלך חודש דצמבר. ביריד זה יוצעו הצעות עבודה בתחום ההיי-טק ושירותי הבריאות.

Stepstone, אתר בתחום קריירה וגיוס כוח אדם, יעלה את יריד התעסוקה, המיועד לדורשי עבודה וחברות בתחום ההיי-טק במדינות דנמרק, נורווגיה ושוודיה, במהלך חודש פברואר.

"שיתוף הפעולה שלנו עם Stepstone יתרחב במהלך 2002. כבר ברבעון הראשון ניכנס לפעילות גם בבריטניה, כאשר לקראת סוף השנה אנחנו מצפים לפעול באמצעות החברה ב-10 מדינות באירופה", אומר פיקרז.

ירידי התעסוקה הווירטואליים מאפשרים לחברות המשתתפות להציג את המשרות הפנויות לצד אפשרות להתכתב בצ'ט עם נציג בכיר מהחברה, ואף לבצע ראיון עבודה ראשוני עם המועמדים.

UNISFAIR, שהוקמה באפריל 2000, פיתחה פלטפורמה לניהול ויצירה של אירועים און ליין. עד היום גייסה כ-3.5 מיליון דולר. הגיוס האחרון, בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר, הושלם לפני חצי שנה, והשתתפו בו בי.וי.אר טכנולוגיות ו-BCS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully