וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלמיש תבנה מתחם דירות להשכרה בדרום תל אביב

אבי בר-אלי

6.2.2007 / 15:58

מינהל מקרקעי ישראל אישר העברת הזכויות במתחם לידי חלמיש. הפרויקט צפוי להתסיים רק בעוד 4 שנים

חברת חלמיש תבנה 250 דירות להשכרה בדרום תל אביב בפרויקט שעלותו כ-30 מיליון דולר. מדובר במתחם הגדנ"ע הסמוך לשכונת נווה עופר, עליו ממוקם כיום בסיס צבאי האמור להתפנות בתוך כשנתיים. המתחם יהיה הראשון עליו יחול חוק הדיור להשכרה (לכשיאושר) - ובנייתו צפויה להסתיים בעוד כ-4 שנים.

מינהל מקרקעי ישראל העביר באחרונה את זכויות הבנייה במתחם, לחברת חלמיש, עליו חלה כבר תוכנית בינוי עיר מאושרת. במתחם ייבנו 250 דירות בנות 4-2 חדרים, סביב שטח ציבורי ירוק פתוח. מימון הפרויקט יושג מחברת חלמיש עצמה (מימון התחלתי חלקי), בסיוע מימון בנקאי וגורמים פיננסים אחרים.

חלמיש תקים צוות היגוי לפרויקט, בתקופה הקרובה, אשר יכלול את נציגי החברה, הרשויות, מינהל ההנדסה והתכנון בעיריית תל אביב וכן צוות ליווי כלכלי ושיווק.

שר הבינוי והשיכון, מאיר שיטרית אמר כי "כיום ישנו מחסור אמיתי בדירות זמינות להשכרה בתל אביב ובאזור המרכז. המטרה לפיכך היא לקדם בנייה של אלפי דירות שיפתרו את מצוקת הדיור ועלותן".

מנכ"ל חברת חלמיש, איתן פדן, בירך על אישור הפרויקט ואמר כי ניסיונה של חלמיש בקידום פרויקטי בנייה גדולים יסייע לחברה להוביל אותו ביעילות. פדן הביע תקווה כי הצבא יחיש את יציאתו מהמתחם, כדי שניתן יהיה לקדם את הפרויקט באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully