וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית מתגי התקשורת האמריקאית סנטרה גייסה 110 מיליון דולר בסבב מימון שלישי

דפנה מאור

21.8.2001 / 16:17

גייסה עד כה 200 מיליון דולר בשלושה סבבים; הסבב האחרון דרש 5 חודשים לעומת 6 שבועות בקודם

יצרנית ציוד התקשורת האמריקאית סנטרה (Santera) הודיעה כי גייסה 110 מיליון דולר בסבב מימון שלישי. זהו אחד מסבבי גיוס ההון סיכון הגדולים ביותר השנה בעולם. המימון הגיע ברובו מהמשקיעים הנוכחיים בחברה.

לסנטרה נדרשו 5 חודשים כדי להשיג את המימון, הכולל 100 מיליון דולר בהשקעה במניות ו-10 מיליון דולר בהלוואה. בסבב הקודם, בשנת 2000, גייסה החברה 62.3 מיליון דולר תוך 6 שבועות.

רדפוינט ונצ'רס (Redpoint Ventures), שהשקיעה לראשונה בסנטרה, הובילה את סבב הגיוס עם השקעה של 20 מיליון דולר. אוסטין ונצ'רס, שהשקיעה בשני הסבבים הקודמים, תרמה 35 מיליון דולר לסבב, בנוסף ל-IVP, סקויה ולקוחות פוטנציאליים. סבב ההשקעות הנוכחי נעשה לפי שווי נמוך יותר, שלא נמסר.

סנטרה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מתגים לרשתות תקשורת. במאי השנה החלה החברה לשווק את מתג התקשורת שלה לראשונה, ורשמה הכנסה ראשונה בתולדותיה ברבעון השני. מתג זה מטפל בתעבורת קול, וידיאו ונתונים - פונקציות מרובות המחולקות בדרך כלל בין מערכות שונות. בשפת ציוד התקשורת מכונה מתג מסוג זה "God Box", ונחשב ליישום שלא עמד בציפיות.

סנטרה, עם מתג היושב על מסד בגודל מקרר, ומבצע אותן פעולות ש-75 מסדים דומים נדרשים להן במתגים אחרים, הצליחה להבטיח את יכולתה להגיע לרווחיות, אם כי לא ציינה מתי היא צופה שזה יקרה. לחברה יש כעת 6 לקוחות.

חברות אחרות הפועלות בתחום דומה הן סונוס (Sonus), טליום, ורדבאק. סטארט אפ נוסף - קונוורג'נט נטוורקס, הצליח לגייס עד כה 140 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully