וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון מבקש להורות לבן צבי להחזיר ההשקעה בישראלי

רוני קורן-דינר

8.2.2007 / 16:48

היום כינס שלמה בן צבי את עובדי "ישראלי" והודיע על קשיים בתשלום משכורתיהם לחודש ינואר

המיליארדר היהודי-אמריקאי שלדון אדלסון, השותף בחינמון "ישראלי" באמצעות חברת ניוזקו שבבעלותו, הגיש לביהמ"ש המחוזי בתל אביב כתב תביעה מתוקן עם דרישה לפיצוי כספי בסך 31 מיליון שקל. אדלסון, הנמצא בסכסוך משפטי עם שותפו לעיתון, איש העסקים שלמה בן צבי, הגיש את התיקון בעקבות ביטול הסעדים הזמניים שנפסקו לו על ידי בית המשפט, ובהם העברת ניהול העיתון לידי בן צבי. לטענת אדלסון, הוא זכאי כעת להשבת ההשקעה ב"ישראלי" בסך שנקב בו - כ-31 מיליון שקל.

ל-TheMarker נודע כי היום כינס בן צבי את עובדי חברת הירש מדיה, המוציאה לאור את ישראלי. לטענת עובדים שנכחו בדיון, בן צבי אמר כי יהיו קשיים בתשלום המשכורות לחודש ינואר. בחודש שעבר, קבע בית המשפט כי על בן צבי לשלם 45% מהמשכורות והמנהל המיוחד שמונה לעיתון מטעם אדלסון, עו"ד מוריאל מטלון, יעביר מניוזקו את החלק הנותר. ואולם, מאז בוטל מינויו של המנהל המיוחד בהוראת בית המשפט והניהול עבר בלעדית לבן צבי.

מחברת הירש מדיה נמסר בתגובה כי "אכן היתה ישיבת עובדים, ובה הודיע בן צבי כי הירש מדיה תיקח על עצמה את החוב שהשאיר אדלסון לבית הדפוס בסך 4 מיליון שקל. המשכורות ייכנסו לחשבונות העובדים באחד מימי תחילת השבוע הבא, אך עדיין לא ברור באיזה יום".

השבוע פורסם כי בן צבי נמצא במגעים עם הרב רפאל הלפרין, בעלי רשת אופטיקה הלפרין, למכירת 25% מ"ישראלי". על פי הערכות, בן צבי יתקשה להשלים את העסקה בשלב זה, בשל הסכסוך המשפטי עם אדלסון. בן צבי הכחיש את דבר המו"מ.

חברת ניוזקו שבשליטת אדלסון, הגישה לפני כשבוע ערעור לבית המשפט המחוזי בתל אביב, על החלטת הרשם, שמואל ברוך, לבטל את הסעדים הזמניים שניתנו לה כחלק מהסכסוך על "ישראלי". לפני כשלושה שבועות החליט ברוך לבטל את תפקיד המנהל הנוסף שנקבע לעיתון לבקשת ניוזקו. ברוך אף קבע כי אין מקום להטיל עיקולים חדשים שימנעו בשלב זה את הפעלתו של העיתון. בכך הוחזר למעשה הניהול השוטף של "ישראלי" לידיו של בן צבי.

מאז הוחזר ניהול העיתון לידי חברת הירש מדיה שבבעלות בן צבי מונה אלי בצון, לשעבר סמנכ"ל אינטרנט זהב, למנהל העיתון. בצון אחראי גם על הקמת אתר האינטרנט של "ישראלי". במקביל מחפשת החברה עורך ראשי לעיתון החינם לאחר פרישת העורך עמוס רגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully