וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ואלרוב מכרו קרקע בכפר דוד ב-40 מיליון ד'

אריק מירובסקי

11.2.2007 / 16:16

הקרקע מיועדת לבניית 78 דירות במחיר של כ-15-10 אלף דולר למ"ר. הדירות ישקיפו אל חומות העיר העתיקה ומגדל דוד

משפחת נאמבר ואיש העסקים האמריקני בוב רייכנץ רכשו מאפריקה ישראל ואלרוב את יתרת זכויות הבנייה שלהן בפרויקט כפר דוד בממילא, ל-78 דירות, במחיר של 40 מיליון דולר - שהם 513 אלף דולר ליחידת דיור. להערכת הקונים, מחירי הדירות בפרויקט יגיעו לרמות של 2.4-1.6 מיליון דולר.

מדובר בעסקת ענק, שמשקפת את המחירים הגבוהים של נכסי מגורים שצופים אל העיר העתיקה בירושלים. במקרה זה, הנוף של מגדל דוד וחומות העיר העתיקה, כמו גם המרחק הפיזי הקצר מהם, הם הקלף המנצח של הפרויקט.

בחודשים האחרונים התקיימו מגעים בין מספר קבוצות יהודים מחו"ל לבין בעלי הקרקע על רכישת המתחם, והמחירים נעו סביב 35 מיליון דולר. קפיצת המדרגה הנוכחית, היא ששכנעה את אלרוב ואפריקה ישראל לסיים את המגעים.

אפריקה ישראל תקבל מהסכום 21 מיליון דולר ואילו אלרוב תקבל 19 מיליון דולר, לפי חלקן היחסי בבעלות על הפרויקט. מקורות בשוק הנדל"ן הירושלמי מגדירים את העסקה כ"מצוינת עבור המוכרים ועם פוטנציאל מעניין" עבור הקונים, למרות המחיר הגבוה.

על פי התכנית המאושרת ניתן להקים במקום דירות של 160 מ"ר, והמשקיעים שכרו את שירותי האדריכל משה ספדיה לתכנון הדירות.

משפחת נאמבר מתגוררת בלוס אנג'לס והיא מקימה בימים אלה את מגדל NAM TOWER בפארק צמרת בתל אביב. היא מיוצגת בארץ על ידי קרוביה, אהרון ודודי שירזי. רייכנץ הוא איש עסקים מלוס אנג'לס, שזו לו השקעה ראשונה בישראל.

את אפריקה ישראל ייצגו בעסקה עוה"ד אבי בן יעקב וליאור גולדברג ממשרד וקסלר ברגמן ושות', את אלרוב יצג עו"ד צבי לברון ואת הקונים ייצגו עו"ד משה בלטר ונרם אבו חיט' ממשרד בלטר, גוט, אלוני ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully