וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט שני לנכסים ובניין ואלקטרה נדל"ן בהודו

נתן שבע

12.2.2007 / 11:08

השתיים רכשו ביחד עם שותף מקומי קרקע בתמורה כוללת של 30.6 מיליון דולר. יקימו כ-2,300 יחידות דיור ב-150 מיליון דולר


עסקה שנייה לנכסים ובניין זרוע הנדל"ן של אי.די.בי בחו"ל, ולאלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקטרה של [[גרשון זלקינד]] בהודו. השתיים (45% כל אחת) ביחד עם שותפה המקומי רכשו (10%) קרקע בשטח של 100 דונם בעיר היידראבד בדרום מזרח המדינה בתמורה כוללת של 30.6 מיליון דולר. אלה מתכננים להקים על הקרקע 2,300 יחידות דיור בהיקף כולל של 300 אלף מ"ר. ההשקעה הצפויה בפרויקט מוערכת בכ-150 מיליון דולר.

בחברה מעריכים כי האטרקטיוויות של מיקום הפרויקט הינה בהיותו סמוך לאזור פארק היי-טק (בהיקף של כמיליון מ"ר) שהעובדים בו מהווים קהל יעד לרכישת הדירות בפרויקט הסמוך.

נכסים ובניין ואלקטרה נדל"ן יוזמות ומעורבות בפרויקטים לבנייה ולשטחי משרד בהיקף כולל של כ-550 אלף מ"ר בעיר היידראבד בהודו ובהיקף השקעה כולל של 290 מיליון דולר.

[[סגי איתן]], מנכ"ל קבוצת נכסים ובניין, צופה שכבר במהלך 2007 יתחילו בביצוע הפרויקטים בשטח, שאמור להימשך כשנה וחצי. "העיר היידראבד היא עיר עם 6 מיליון תושבים ונחשבת מרכזית, עם חברות היי-טק רבות שצומחת בקצב מהיר. באזור קיים מחסור בשטחי דיור ומשרדים. העיר עצמה סמוכה לשדה התעופה, דבר שמהווה יתרון לאלה העובדים בחברות ההיי-טק", אמרה איתן וציינה כי בחברה שכבר פועלת בארה"ב, גרמניה, שווייץ ורומניה, ייבדקו אפשרויות לבצע פרויקטים נוספים בהודו.

שלמה שרף, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, אמר כי "הודו היא אחד היעדים החשובים שאלקטרה נדל"ן סימנה לעצמה במהלך השנים הקרובות. במקביל, אנו ממשיכים לבחון כל העת השקעות ייחודיות נוספות גם בצפון אמריקה ובמערב אירופה, כדי להגדיל ולגוון את תיק הנכסים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully