וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: בלקברי בעובי של 1.4 ס"מ

סוכנויות הידיעות

12.2.2007 / 13:41

הדגם החדש יאפשר קליטת אותות ממערכת הניווט ה-GPS ושליחת מפות דרך הדואר האלקטרוני

RIM (ריסרץ' אין מושן), יצרנית הבלקברי, תשיק היום גירסה חדשה של טלפון הבלקברי, המצליח במיוחד בקרב לקוחות עסקיים וסלבריטאים בהוליווד.

דגם הבלקברי 8800 יופץ למכירה בארה"ב על ידי סינגולר וויירלס, שבבעלות חברת הטלפון הגדולה בארה"ב AT&T, החל מ-21 בפברואר במחיר של 300 דולר עם התחייבות לחוזה של שנתיים.

דגם ה-8800 הוא הדגם הדקיק ביותר של הבלקברי עד כה, ועוביו כ-1.4 סנטימטר בלבד. הדגם נועד להחליף בסופו של דבר את הדגם הקודם, הבלקברי 8700 אשר הושק בסוף 2005. דגם ה-8800 כולל נגן מדיה ומערכת אכסון מידע עבור כרטיסי זכרון מיקרו-SD. כמו כן, כולל הדגם החדש אפשרות של קליטת אותות ממערכת הניווט ה-GPS ושליחת מפות דרך הדואר האלקטרוני. חידוש נוסף יהיה המעבר מהשימוש במשטח הצדדי המסורתי, אשר בעזרתו גללו המשתמשים את מסך הדואר האלקטרוני, לכדור קדמי שניתן לסובב על מנת להזיז את הסמן.

הדגם החדש לא יכלול מצלמה דיגיטלית , מאחר שלטענת [[RIM]], מרבית החברות אשר נמנות בין לקוחותיה, אינן מעוניינות שלעובדיהן תהיה מצלמה בשל סיבות ביטחוניות ואחרות.

דגם ה-8800 צפוי להתחרות בשוק עמוס הרבה יותר של טלפונים חכמים לעומת קודמו ה-8700. באותה תקופה, התחרות העיקרית היתה מצד דגם הטריו של פאלם. כיום הצטרפו לשוק דגמים מוזלים של מכשירים דומים מתוצרת חברות כגון מוטורולה, נוקיה וסמסונג אלקטרוניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully