וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תשקיע 10 מיליון שקל במחזמר "מאמא מיה"

איילה צורף

13.2.2007 / 13:49

מדובר באחד ממחזות הזמר הבולטים בעולם, המבוסס על שיריה של להקת אבבא

בהשקעה של כ-10 מיליון שקל מביאה חברת הסלולר פרטנר את המחזמר "מאמא מיה" לישראל. מדובר באחד ממחזות הזמר הבולטים בעולם, המבוסס על שיריה של להקת אבבא. עיקר ההשקעה יופנה לשני אפיקים: הראשון - קמפיין רחב בטלוויזיה, שיחל מחר וימשך מספר שבועות. השני - ההשתתפות של פרטנר במימון הטסת המופע לארץ.

על פי דרישות מפיקי המופע, המחזמר יוצג אך ורק על הבמה המקורית שנבנתה עבורו, אותה יצטרכו להטיס לארץ. אותם הכללים חלים גם לגבי התפאורה, התלבושות, ושאר האביזרים, שיוטסו לארץ.

ההחלטה של פרטנר להביא לארץ את המחזמר התקבלה כבר לפני שנתיים. מאז ניסתה הנהלת החברה למצוא את הדרך ליישם את ההחלטה, ורק כעת, לאחר תלאות מרובות, המהלך צלח.

הגעתו של המחזמר לישראל היא חלק מהחלטה אסטרטגית שקיבלה לפני כחמש שנים: להפסיק להיות "נותנת חסות" באירועים שיווקיים, ולהפוך להיות הבעלים של האירוע.

במסגרת ההחלטה הזאת, ובניסיון לחזק את התדמית הבינלאומית שלה, מביאה החברה אחת לשנה מופע בינלאומי גדול, בהשקעה של מיליוני דולרים: ב-2002 הגיעו לישראל חברי להקת הבנים "ווסט לייף"; שנה לאחר מכן הציגה פרטנר בישראל את המופע "דה לה גווארדה". ב-2006 השתשבו תוכניותיה של החברה, שהיתה אמורה להציג את הופעתה של הזמרת קלי קלארקסון בישראל, אך זו חלתה ברגע האחרון והמופע בישראל בוטל. הכספים שהושקעו במהלך השיווקי ההוא - בעיקר בקמפיין גדול - ירדו לטמיון. במקומה של קלארקסון הגיעו לישראל חברי להקת "בלאק אייד פיז", במופע שנחשב להצלחה בקרב בני נוער. כעת מנסה פרטנר לקלוע לטעמם של אנשים בטווח גילאים רחב יותר. "מאמא מיה" הוא מסוג מהלכי השיווק הפונים לכל המשפחה.

האתגר המרכזי של פרטנר הוא לייצר מהלך לאורך חצי שנה מלאה: מפיקי המחזמר דרשו פרסום ופעילות שיווקית שתחל כמעט חצי שנה לפני קיומם של המופעים בישראל. מדובר בפעילות אינטנסיווית מצד חברת הסלולר, שתצטרך להשקיע בכך סכומים ניכרים וכוח אדם, שכן המחזמר יוצג רק באמצע חודש יוני. "יש לנו קרוב ל-70 אלף כרטיסים למכור", אמרה איריס בק, סמנכ"ל השיווק של פרטנר, "נקיים פעילות שתחל היום ותסתיים ביוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully