וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקודת מסחר שגויה הקפיצה לזמן קצר את הנאסד"ק

רויטרס

13.2.2007 / 22:35

המדד נסק בדקות המסחר הראשונות לשיא של כל הזמנים - 5,482 נקודות. דובר נאסד"ק: הסיבה - פקודות מסחר שגויות

חסידי מגזר הטכנולוגיה בוול סטריט חשבו היום לרגע קט כי חזרו לימי הזוהר של בועת האינטרנט, לאחר שמדד נאסד"ק זינק לזמן קצר ביותר מ-3,000 נקודות, בעקבות פקודות מסחר שגויות. מדד נאסד"ק נסק בדקות הראשונות של המסחר בוול סטריט לשיא של כל הזמנים - 5,482.62 נקודות, מעל לשיא של 5,132.52 נקודות שרשם בחודש מארס 2000.

"הייתי המום לגמרי", אמר ברוס זרו, אסטרטג טכני ראשי בחברת דלתא גלובל אדווייזרס. "אני מניח שזה נגרם עקב שגיאת הקלדה של מישהו", הוסיף. ואכן, דובר בורסת נאסד"ק אישר כי הקפיצה במדד נאסד"ק נגרמה עקב פקודות מסחר שגויות במניות חברת התרופות אופטימר פארמה (סימול OPTR). "פקודות שגויות אלו ניתנו באמצעות נאסד"ק", אמר דובר הבורסה, וויין לי, אשר ציין כי בוטלו כל פעולות המסחר במניות אופטימר בחמש דקות המסחר הראשונות של היום.

נאסד"ק (סימול NDAQ), בורסת המניות השנייה בגודלה בארה"ב, דיווחה היום על רווח רבעוני נמוך מהתחזיות והזהירה כי צפויה האטה בקצב צמיחת רווחיה השנה. מניית נאסד"ק נופלת כעת בקרוב ל-12% במסחר בוול סטריט. רווחי נאסד"ק ברבעון הרביעי זינקו פי יותר משלושה לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, ל-63 מיליון דולר - פחות מתחזיות האנליסטים. הכנסות ברבעון צמחו ב-72% ל-447 מיליון דולר. בסיכום שנתי רשמה החברה רווח של 128 מיליון דולר על הכנסות של 1.66 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully