וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ושיינפלד יקימו פרויקט מגורים בירושלים

נתן שבע

15.2.2007 / 10:21

השתיים זכו במכרז לרכישת הקרקע בתמורה ל-28.3 מיליון דולר. הערכות: היקף המכירות בפרויקט 90 מ' ד'

אפריקה מגורים של לב לבייב זכתה ביחד עם חברת שיינפלד לרכישת קרקע ברחוב הרב קוק בירושלים בתמורה ל-28.3 מיליון דולר. את המכרז ערכה קופה תגמולים ופנסיה של עובדי הסוכנות היהודית. בכוונת שתי החברות לבנות פרויקט מגורים יוקרתי בשטחי בנייה של כ-21,000 מ"ר, שמתוכם כ-15,500 מיועדים למגורים. על פי ההערכות היקף המכירות הצפוי בפרויקט יעמוד על 90 מיליון דולר.

פרויקט המגורים של אפריקה ישראל מגורים יוקם בצמוד לבית אנה טיכו ובית הרב קוק ויכלול דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים של 6 חדרים. כמו כן, תוקם בבניין במסגרת הפרויקט בריכת שחייה וספא לשימוש הדיירים.

הפרויקט הנרכש הינו פרויקט שני של אפריקה ישראל מגורים וחברת שיינפלד במרכז ירושלים, לאחר שרכשו מחברת ארלדן לפני כשנה, מגרש להקמת כ-110 יחידות דיור ברחוב הנביאים בסמוך למגרש הרוסים. הפרויקט במתחם הנביאים ישווק תחת המותג "חצר הנביאים" ובכוונת היזמים לצאת לשיווק של פרויקט זה בתוך כחודשיים.

יורם קרן, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, ציין כי החברה שמה לה למטרה להגדיל את היקף הפעילות העסקית בירושלים בכלל ובמרכז העיר בפרט. "להערכת החברה הקמת הרכבת הקלה ברחוב יפו הסמוך ותוכניות העירייה לשיקום מרכז העיר, יביאו לגידול הביקושים למגורים של האוכלוסייה הירושלמית הוותיקה", אמר קרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully