וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס חתמה על מזכר הבנות לרכישת חברת התוכנה האמריקאית BASS

שלומי גולובינסקי

22.8.2001 / 11:09

החברה האמריקאית מספקת פתרונות תוכנה כוללים לרשתות קמעוניות בסדר גודל בינוני; יישומיה מותקנים ב-3,500 סופרמרקטים בארה"ב

חברת ריטליקס הודיעה היום על חתימת מזכר הבנות לרכישת כל הון המניות של חברת BASS מאוהיו, ארה"ב, שהיתה עד כה בבעלות פרטית. BASS עוסקת באספקת תוכנה לענף הקמעונות בארה"ב, בעיקר לרשתות סופרמרקטים בסדר גודל בינוני. על פי תנאי ההסכם, ריטליקס תרכוש את נכסי החברה ואת זכויות השיווק לכל מגוון מוצרי BASS. בריטליקס סירבו לחשוף את סכום הרכישה.

הרכישה תאפשר לריטליקס למנף את בסיס הלקוחות החזק של BASS מקרב הרשתות הקמעוניות הבינוניות בארה"ב. קמעונאי מסדר גודל בינוני (Tier-Two) מוגדר כרשת שבה עד 120 חנויות והכנסותיה נעות בין 500 מיליון דולר ל-4 מיליארד דולר בשנה.

BASS, שהוקמה ב-1979 ומעסיקה יותר מ-100 עובדים, מפתחת מגוון יישומים ייעודיים לענף הסופרמרקטים והקמעונאות. מגוון המוצרים של החברה כולל פתרונות לחנות בודדת, למרכז רשת ולנקודות המכירה. יישומי BASS מותקנים ביותר מ-3,500 חנויות בארה"ב. בין לקוחות החברה נמנות רשתות ארציות כמו Hy-Vee Foods ,Whole Foods ו-IGA Supermarkets.

ריטליקס עוסקת באספקת מערכות תוכנה כוללות לענף הסופרמרקטים וחנויות הנוחות, עם התקנות ביותר מ-15 אלף חנויות ברחבי העולם. החברה היא שחקנית דומיננטית בשוק, ובין לקוחותיה נמנות הרשתות אלברטסונס, טסקו ואיקאה. ריטליקס מחזיקה כיום בנתח של יותר מ-70% ממכירות התוכנה החדשות לשוק חנויות המזון העצמאיות והרשתות הקטנות בארה"ב.

"הרכישה הזאת מחזקת את מעמדה של ריטליקס כספק המוביל של פתרונות תוכנה כוללים לרשתות סופרמרקטים קטנות, בינוניות וגדולות בצפון אמריקה", אמר בארי שקד, מנכ"ל ריטליקס.

לדבריו, השילוב בין היישומים של BASS לניהול חנות ומרכז רשת לרשתות בינוניות, ובין הפתרונות של ריטליקס לנקודות המכירה, מעניק ללקוחות את הפיתרון הכולל הטוב ביותר שקיים בשוק זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully