וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון בזק עצר את רכישת דפי זהב

ערן גבאי

18.2.2007 / 9:19

ב-2006 מנע חיים סבן מהמנכ"ל למכור את האחזקה של בזק בוואלה!. בזק ודפי זהב ישתפו פעולה בבסיסי הנתונים

דירקטוריון בזק סירב לאשר את רכישת השליטה בחברת דפי זהב מידי קרן מרקסטון. בדיון שהתקיים בשבוע שעבר בדירקטוריון בזק נבחנו שתי חלופות: השקעה בדפי זהב ורכישת השליטה בחברה וכן שיתוף פעולה עסקי עם דפי זהב. חברי דירקטוריון בזק נמנעו מלאשר התקדמות במהלך לרכישת השליטה בפי זהב, שהובאה לעיון הדירקטוריון בהמלצת ההנהלה.

זהו מקרה שני בתוך שנה בו הנהלת בזק אינה מקבלת גיבוי מהדירקטוריון בהחלטות אסטרטגיות. זאת, לאחר שגם בעניין מכירת האחזקות בפורטל וואלה - מהלך שזכה לתמיכתו ולעידודו של המנכ"ל יעקב גלברד - נבלם על ידי בעל המניות הגדול בבזק, חיים סבן.

העסקה האפשרית עם דפי זהב נבחנה באופן ראשוני בלבד והובלה על ידי המשנה למנכ"ל, אלי מיזרוח. העובדה שדירקטוריון בזק, הפעם בהובלת קרן איפקס, עצר את ההשקעה האפשרית הזו נוגדת את האסטרטגיה המקיפה שהיתווה גלברד לבזק בחודשים האחרונים ושעיקר תכליתה הוא להפוך את בזק מחברת תשתית לחברת שירותים. מרגע שהוחלט שבזק אינה יוצאת מהשקעתה בוואלה, קיבלה מדיניות גלברד לעניין זה תפנית, וכעת מנסה גלברד לבחון דרכים למינוף כוחה של בזק בתחום התוכן.

כעת, יימשכו המגעים בין שתי החברות, בזק ודפי זהב, בכל הקשור להסכם שותפות באתר המודיעין 144 של בזק. בבזק מעוניינים לשתף פעולה עם דפי זהב כדי להיעזר בבסיס הנתונים שלה, המחולק לפי מקצועות. על פי המודל שנדון, שתי החברות יתחלקו בהכנסות מפרסום של המדור העסקי באתר 144 החדש. לאחרונה, ביצעה מרקסטון הנפקה פרטית של דפי זהב למשקיעים מוסדיים, והשנה צפויה הקרן להנפיק את החברה בבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully