וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למתעניינים בהנפקת בז"ן חיפה

שרון קדמי

18.2.2007 / 13:34

ההנפקה מתבצעת בחבילות של 1,000 מניות ליחידה, במחיר של 2.702 שקלים למניה. המינימום להזמנה הוא יחידה אחת

כל מה שגברת כהן מחדרה צריכה לעשות אם היא מעוניינת להשתתף בחגיגה ולרכוש מניות בהנפקת בז"ן, הוא להיכנס לסניף הבנק שלה בבוקר או לשוחח עמו בתל אביב ולבקש לרכוש מניות בהנפקה. ההנפקה מתבצעת בחבילות של 1,000 מניות ליחידה, במחיר של 2.702 שקלים למניה או 2,702 שקל ליחידה. המינימום להזמנה הוא יחידה אחת במחיר המינימום שנקבע בהנפקה המוסדית.

למעשה, ניתן להציע כל מחיר וכל כמות מניות מעל לסף, כשמחר יונפקו בסך הכל 1.212 מיליארד מניות מתוך כ-2 מיליארד שהוקצו. היתרה כאמור נמכרה בשבוע שעבר לגופים המוסדיים. ניתן להזרים עד שלוש בקשות שונות בהפרש של שקל אחד בין כל הצעה.

המכרז, ככל מכרז, יתבצע מלמעלה למטה וכשההיצע של המניות יפגוש את הביקושים שיוזרמו, ייקבע המחיר. אם גברת כהן קלעה בול למחיר המכרז, היא תקבל בהתאם באופן יחסי לשאר הבקשות, קרי בהתאם למחיר ולכמות (פרו-ראטה). אם היא הזרימה מחיר גבוה יותר מהמחיר שנקבע, היא תזכה להחזיק בכל כמות המניות שביקשה, ואם המחיר שהציע נמוך מהמחיר שנקבע, היא תיאלץ לרכוש את המניות במהלך ימי המסחר הבאים כשמניית בז"ן תתחיל להיסחר בבורסה.

כל חבר בורסה מזרים את הבקשות שקיבל במהלך היום. הבקשות יתקבלו החל משעה 08:30 בבוקר ועד לשעה 15:00, כאשר בשעה 16:00 נוכל להיווכח מי הוא בעל הבית החדש של בית הזיקוק בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully