וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריסייס משיקה יישום לניהול ביצועים עבור מערכות של חברת HP

TheMarker.com שירות

22.8.2001 / 16:10

גרסת הערכה ובדיקה של חבילת יישומי בדיקת הביצועים של פריסייס תיכלל עם כל תקליטור CD ששולחת HP, המכיל את תוכנת Performance Advisor XP שלה

חברת פריסייס הודיעה היום על השקת כלי התוכנה לניהול ביצועים המיועד למשפחת מערכי הדיסקים Surestore XP של חברת היולט פקארד . שמעון אלון, מנכ"ל פריסייס, אמר היום כי "מאחר שרבים מקרב למעלה מ-1,400 לקוחותינו עושים שימוש בטכנולוגיות של HP בתשתיות המידע שלהם, הרי פתרונות פריסייס יוכלו כעת לספק ללקוחות המשותפים שלנו פתרון תוכנה לשיפור ביצועים, שמעניק להם זמני גישה מהירים יותר מהיישומים שלהם".

פריסייס מספקת כיום מבט כולל ומקיף על כל הגורמים המשפיעים על ביצועי היישום - החל ממשתמש הקצה ולאורך כל הדרך עד אמצעי האחסון הספציפי - ובכך מאפשרת לאבחן ולתקן את הגורמים לירידה בביצועי היישום, עוד לפני שאלו משפיעים על משתמש הקצה.

הדבר נעשה באמצעות לכידה, מדידה והשוואת נתוני ביצועים של רכיבים קריטיים בתשתיות היישום, כולל משפחת מערכי הדיסקים Surestore XP של HP. יכולת זו מאפשרת ללקוחות לספק למשתמשי הקצה שלהם זמני תגובה מהירים יותר מהיישומים שלהם, ובכך לקבל החזר מהיר יותר על ההשקעות המבוצעות בטכנולוגיות המידע בארגון.

גרסת הערכה ובדיקה של חבילת יישומי בדיקת הביצועים של פריסייס תיכלל עם כל תקליטור CD ששולחת HP, המכיל את תוכנת Performance Advisor XP של HP. פריסייס מסייעת לעסקים לשפר את ביצועיהם, באמצעות שיפור ביצועי היישומים שלהם, והיא נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-450 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully