וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטק מדווחת על הכנסות של 6.4 מיליון דולר, ירידה של 20% מהרבעון הקודם

רמי קפלן

22.8.2001 / 16:43

בהתאם לאזהרת הרווח שפירסמה; יצרנית המעגלים המודפסים הצליחה לשמור על רווחיות ודיווחה על רווח של 4 סנט למניה

חברת אלטק פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2001, ולפיהן הכנסותיה ברבעון הסתכמו ב-6.4 מיליון דולר. זוהי ירידה של יותר מ-20% לעומת הרבעון הקודם, אז רשמה הכנסות של 8.3 מיליון דולר, ובהתאם לאזהרת הרווח מסוף יוני.

עם זאת הצליחה החברה לשמור על רווחיות כאשר דיווחה על רווח של 208 אלף דולר, או 4 סנט למניה, לעומת רווח של 1.1 מיליון דולר ברבעון הראשון, או 22 סנט למניה.

בחצי הראשון של שנת 2001 הכניסה החברה 14.9 מיליון דולר, בהשוואה להכנסה של 13.9 מיליון דולר בחצי הראשון של 2000. הרווח הנקי במחצית הראשונה עמד על 1.3 מיליון דולר, או 27 סנט למניה, בדיוק כמו בתקופה המקבילה.

מנכ"ל החברה, אריה רייכרט, תלה את הסיבה לירידה בתוצאות הרבעוניות בהאטה המתמשכת בהוצאה על טכנולוגיה, בעיקר על ידי חברות התקשורת ותקשורת נתונים, שבאופן היסטורי היוו את רובו של בסיס הלקוחות של אלטק. "נותרנו מחויבים לייצור מעגלים מודפסים באיכות גבוהה, ובמקביל לאספקת שירות לקוחות ברמה גבוהה, ואנו בטוחים ביכולתנו להפוך את ההזדמנויות להון ברגע שהשוק יתאושש", אמר.

חברת אלטק מפתח תקווה נחשבת ליצרנית הישראלית הגדולה ביותר של מעגלים מודפסים. ההאטה בתחום זה, כמו ברוב תחומי ההיי-טק השפיעה לרעה גם על תוצאות חברת אורבוטק הישראלית, המייצרת ציוד בדיקה לתעשיית המעגלים המודפסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully